קושיקשה
מוכן ב28 דק.
מנות16
ציון בריאות4
מגזין

עוטפת חסה עוף באפלו

עוטפת חסה עוף באפלו
אם יש לך כוסברה, פלפלים במרינדה, מיץ לימון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 28 דקות. עם כפית ציון של 35% המנה הזאת די גרועה. נסו עוטפת חסה עוף באפלו, עוטפת חסה עוף באפלו, ו עוטפת חסה עוף באפלו (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
1
מערבבים את כל החומרים בקערה בינונית. אפשר להשרות.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
לרוטב הגבינה הכחולה: בקערה קטנה, לשלב את המיונז, שמנת חמוצה, גבינה כחולה, מיץ לימון, גרידת לימון, מיץ לימון, שום, ומלח ופלפל, לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
רוטב גבינהרוטב גבינה
גבינה כחולהגבינה כחולה
מיץ לימוןמיץ לימון
גרידת לימוןגרידת לימון
מיץ לייםמיץ ליים
מיונזמיונז
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
שוםשום
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מערבבים בכוסברה, עירית ופטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
פטרוזיליהפטרוזיליה
עיריתעירית
1
מניחים את הרוטב החריף לתוך קערה. תחפור את העוף עם הרוטב החריף. בצלחת תבשיל, מערבבים יחד את הקמח, מלח, פפריקה ופלפל. לדלות את העוף בתערובת הקמח. לנער את כל קמח עודף.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חריףרוטב חריף
עוף שלםעוף שלם
פפריקהפפריקה
פלפלפלפל
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
תבשיל קדרהתבשיל קדרה
קערהקערה
2
במחבת גדולה מעל חום בינוני גבוה, להוסיף שמן זית על 1/4 אינץ ' את הצדדים של המחבת. כאשר השמן חם (זה יהיה בועה סביב הידית של כף עץ), להוסיף את העוף למחבת. לאחר 4 דקות, להפוך את העוף מעל ומבשלים עד העוף הוא השחמה מבושל דרך, על 4 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
עוף שלםעוף שלם
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
כף עץכף עץ
מחבתמחבת
3
מניחים את עלי החסה על מגש ומכניסים את העוף לחסה. למעלה העוף עם 1 כף של רוטב גבינה כחולה וסלסה.
מרכיבים שתצטרך
חסהחסה
רוטב גבינהרוטב גבינה
עוף שלםעוף שלם
סלסהסלסה
4
מגישים באופן מיידי.

מרכיבים

16עלי חסה ביב, שטופים, מיובשים ומופרדיםעלי חסה ביב, שטופים, מיובשים ומופרדים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקענבים אדומים, פרי כוכב פרוס ומגוון עשבי תיבול טריים, לא חובהענבים אדומים, פרי כוכב פרוס ומגוון עשבי תיבול טריים, לא חובה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמחקמח1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עירית טרייה קצוצהעירית טרייה קצוצה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פטרוזיליה טרייה קצוצהפטרוזיליה טרייה קצוצה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שום קצוץשום קצוץ2בצל ירוק, קצוץבצל ירוק, קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב חריףרוטב חריף2לימונים, מיץ.לימונים, מיץ.1לימון, מקונןלימון, מקונן1סיד, מקונןסיד, מקונן2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק2(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות16ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן זית לטיגוןשמן זית לטיגון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל מתוק במרינדה, קצוץ (מומלץ: Peppadew)פלפל מתוק במרינדה, קצוץ (מומלץ: Peppadew)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלפיניו כבושים, קצוץחלפיניו כבושים, קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים16ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרימלח ופלפל שחור טחון טרי454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזה עוף ללא עצמות, ללא עור, חתוך לרצועות 1 אינץחזה עוף ללא עצמות, ללא עור, חתוך לרצועות 1 אינץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק1עגבניות, חתוכות לקוביותעגבניות, חתוכות לקוביות