קושיקשה
מוכן ב24 דק.
מנות4
ציון בריאות63
מגזין

עוף Paillard עם רוטב קארי

עוף Paillard עם רוטב קארי
המתכון עוף Paillard עם רוטב קארי יכול לספק הכמיהה ההודית שלך בערך 24 דקות. המתכון הזה מכסה %46 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. במנה עיקרית זו יש 744 קלוריות, 44 גרם חלבון ו 52 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 4 מנות. לך לחנות ותביא אבקת קארי קלה, מלח ופלפל, טרגון ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב המרמלדה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות מרמלדה כתומות עם זיגוג גרידת תפוז כקינוח. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. נסו עוף אנדרה קארי-kodi kura עם רוטב (קארי עוף פשוט ), סטייק עוף מטוגן עם רוטב קארי של רדאיי, ו עוף Paillard (מתכונים דומים).

הוראות

1
חותכים כל חזה עוף על פני אבל לא כל הדרך דרך הבשר ולפתוח את השד; פאונד בעדינות ולשטח כדי ליצור קציצות גדולות, דקות מאוד. מתבלים את העוף במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
חזה עוףחזה עוף
בשרבשר
2
מערבבים את השום, גרידה, מיץ, טרגון ושמן זית כתית בתולת במיוחד בצלחת רדודה ולהפוך את העוף למעייל באופן שווה בתערובת.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה
טרגוןטרגון
עוף שלםעוף שלם
שוםשום
מיץמיץ
3
בואו להשרות 15 דקות.
4
מחממים מחבת מחבת או מחבת על אש בינונית-גבוהה. (לחלופין, עוף יכול להיות מבושל את 1 בכל פעם במחבת גדולה.) לנער את המרינדה עודף את העוף ומבשלים 2 עד 3 דקות בכל צד עד מבושל דרך ושחמה קלות. זרוק את המרינדה.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
עוף שלםעוף שלם
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
ציוד שתשתמש בו
מחבת גרילמחבת גריל
מחבתמחבת
5
בינתיים, מחממים מחבת קטנה או סיר על אש בינונית, ממיסים את החמאה ומוסיפים את השאלוט; מבשלים בעדינות 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שאלותשאלות
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
סירסיר
6
מפזרים את אבקת קארי ומערבבים; לטאטא בקמח ומבשלים 1 דקה יותר. ואז לטאטא במרק ולהביא לבועה.
מרכיבים שתצטרך
אבקת קאריאבקת קארי
מרקמרק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
7
מוסיפים את האפונה ומבשלים ברוטב במשך 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
אפונהאפונה
8
כפית את הרוטב לבריכות קטנות על מגש העליון עם העוף.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
רוטברוטב
9
מגישים עם סלט הדר לצד או על גבי העוף.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
10
בעדינות טוסט חמניות ושומשום עם צנוברים במחבת קטנה על חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
זרעי שומשוםזרעי שומשום
צנובריםצנוברים
טוסטטוסט
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
11
מערבבים את שאלוט, שימורים או דבש, דיז ' ון, מיץ וחומץ.
מרכיבים שתצטרך
משמרמשמר
שאלותשאלות
חומץחומץ
דבשדבש
מיץמיץ
12
לטאטא בשמן זית כתית נוספת כדי emulsify ומתבלים עם מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה
מלח ופלפלמלח ופלפל
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
13
שלב את החסה עם הטרגון, תפוז וחתכי אשכוליות, להתלבש עם הזרעים והרוטב רק לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
אשכוליתאשכולית
טרגוןטרגון
חסהחסה
כתוםכתום
זרעיםזרעים

מרכיבים

2עץחסה, מנוקה ומיובשת וקרועהחסה, מנוקה ומיובשת וקרועה2(חוֹרֶף)תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אבקת קארי קלהאבקת קארי קלה11 קילו קישואים,חרדל דיז'וןחרדל דיז'ון2(חוֹרֶף)קמחקמח2sprigsטרגון טרי, עלים קצוציםטרגון טרי, עלים קצוצים4sprigsטרגון טרי, עלים מופשטים וקצוצים בערךטרגון טרי, עלים מופשטים וקצוצים בערך1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, מגורד או טחוןשום, מגורד או טחון1קטןאשכולית אדומה רובי, קלופים וחתכים הוסרו עם סכין קילוף (עליון)אשכולית אדומה רובי, קלופים וחתכים הוסרו עם סכין קילוף (עליון)1מיץ לימוןמיץ לימון1מיץ תפוזיםמיץ תפוזים11 קילו קישואים,כסף ללא נעלייםכסף ללא נעליים2(יכול להיות או להרחיק)שימורי משמש או ריבה או דבש באיכות טובהשימורי משמש או ריבה או דבש באיכות טובה1תפוז הטבור, קלופים וחתכים הוסרו עם סכין קילוף (עליון)תפוז הטבור, קלופים וחתכים הוסרו עם סכין קילוף (עליון)796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה3(חוֹרֶף)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיץ לימון או תפוזיםמיץ לימון או תפוזים11 קילו קישואים,גרידה כתומהגרידה כתומה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפונה ירוקה קפואהאפונה ירוקה קפואה3(חוֹרֶף)חבילה אחת (12 אונקיות) גבינת בריחבילה אחת (12 אונקיות) גבינת ברי4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרימלח ופלפל שחור טחון טרי3(חוֹרֶף)מי תפוז-פרחים (או 1/4 כפית כל גרידת לימון וגרידת תפוז)מי תפוז-פרחים (או 1/4 כפית כל גרידת לימון וגרידת תפוז)1גדולשאלוט, קצוץ דקשאלוט, קצוץ דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שאלות מגורדותשאלות מגורדות680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזה עוף ללא עצמות, ללא עורחזה עוף ללא עצמות, ללא עור3(חוֹרֶף)גרעיני חמניותגרעיני חמניות2(חוֹרֶף)חומץ יין לבןחומץ יין לבן

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לאסיאתים. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות יין Fram Chenin Blanc. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 32 דולר לבקבוק.
יינות Fram Chenin Blanc
יינות Fram Chenin Blanc
האזור המיוחד מאוד שממנו מגיעים הענבים האלה קרוב יותר לקלנוויליאם מאשר לסיטרוסדל, אבל החלק על ההר נכון מאוד. ממוקם בקרקעות חוליות אדומות עמוקות, בחווה המשקיפה על סרטן הנהרות מכה של Lambertsbay בצד אחד, ואת Olifantsriver וסכר Bulshoek בצד השני. החומציות העסיסית ההדוקה היא המאפיין הבולט של Chenin blanc מאזור זה, לשלב את זה עם בשלות המוסיפה מורכבות עצומה ואתה יודע שיש הרבה אהבה כאן.