קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות4
מגזין

עוף איטלקי

עוף איטלקי
המתכון עוף איטלקי מוכן תוך כ 45 דקות,. והוא בהחלט סופר ללא גלוטן, חלב חינם, ו ומתאים לאוהבי מזון ים תיכוני. והוא יספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה עד 0 גר' של חלבון, 0 גרם של שומן, וסך הכל 3 קלוריות. המתכון הזה מכסה %1 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. . , שהוא מוצק. נסו עוף Agrodolce (עוף איטלקי חמוץ מתוק), עוף איטלקי, ו העוף האיטלקי הטוב ביותר (מתכונים דומים).

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקי עובד ממש טוב עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. אתה יכול לנסות Tenuta di Nozzole La Forra קיאנטי Classico Riserva. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 34 דולר לבקבוק.
Tenuta di Nozzole La Forra Kianti Classico Riserva
Tenuta di Nozzole La Forra Kianti Classico Riserva
ניחוחות פריכים, בשלים, אדומים ודובדבנים מעוצבים על ידי חומציות תוססת ורעננה. בפה, טעמים מראים צלילים סנג ' ובזים קלאסיים של אדמה, פטריות ועור, עם עמוד שדרה של טאנינים מוצקים אך אלגנטיים.ריכוז ועומק מרשימים, עם ניחוחות ודובדבנים אדומים וטעמים משובצים בחומציות קיאנטי יפה ובמבנה טאני אלגנטי.