קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות5
מגזין

עוף אסייתי

עוף אסייתי
עוף אסיאתי היא מנה עיקרית המגישה 4. מתבוננים בדמות שלך? מתכון ללא גלוטן זה מכיל 343 קלוריות, 29 גרם חלבון ו-9 גרם שומן למנה. מתכון זה מכסה 15% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אם יש לכם מים, שום, חצאי חזה עוף וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. אדם אחד התרשם מהמתכון הזה. מתכון זה אופייני למטבח האסייתי. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 20 דקות. אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 36%, וזה לא כל כך מדהים. נסו בורגר עוף אסייתי עם מאיו עשב לימון חריף וסלאו אסייתי כבוש, עוף אסייתי ועוף אסייתי (מתכונים דומים).

הוראות

1
במחבת גדולה משחימים עוף משני הצדדים בחמאה.
מרכיבים שתצטרך
1 1/3 כוסות פרמזן מגוררת, ועוד לקישוט1 1/3 כוסות פרמזן מגוררת, ועוד לקישוט
1 ליטר (בערך 6 אונקיות) פטריות לבנות, מוברשות נקיות, גזורות וחצויות אם בינוניות או פרוסות, אם גדולות (להשאיר שלמות אם קטנה)1 ליטר (בערך 6 אונקיות) פטריות לבנות, מוברשות נקיות, גזורות וחצויות אם בינוניות או פרוסות, אם גדולות (להשאיר שלמות אם קטנה)
ציוד שתשתמש בו
ליטר (בערך פטריות לבנות, מוברש נקי, גזוז, וחצוי אם בינוני או פרוס, אם גדול (להשאיר שלמות אם קטן)ליטר (בערך פטריות לבנות, מוברש נקי, גזוז, וחצוי אם בינוני או פרוס, אם גדול (להשאיר שלמות אם קטן)
2
שלבו את רוטב הטריאקי, המים, המרמלדה והשום; יוצקים על עוף. להביא לרתיחה. להפחית את החום; מכסים ומבשלים במשך 10-15 דקות או עד שמדחום מצביע על 170 מעלות.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כוס כוסברה טרייה ו/או נענע קצוצים גס1/2 כוס כוסברה טרייה ו/או נענע קצוצים גס
קיווי, פרוס בעובי של 1/4 אינץ'קיווי, פרוס בעובי של 1/4 אינץ'
1 1/3 כוסות פרמזן מגוררת, ועוד לקישוט1 1/3 כוסות פרמזן מגוררת, ועוד לקישוט
זמין באופן נרחב, אז בדוק אותם בשוק המקומי.זמין באופן נרחב, אז בדוק אותם בשוק המקומי.
לגודלםלגודלם
ציוד שתשתמש בו
רוטב חם שמן שומשוםרוטב חם שמן שומשום

יין מומלץ: ריזלינג, Gewurztraminer, Chenin Blanc

ריזלינג, גוורצטרמינר ושנין בלאן הם בחירה מצוינת לאסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסייתי תלוי במטבח ובמנה - כמובן - אבל הלבנים החומציים האלה משתלבים עם מספר ארוחות מסורתיות, חריפות או לא. ה-Bodegas Naveran Brut Cava עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
Bodegas Naveran Brut Cava
Bodegas Naveran Brut Cava
ל-Naveran Brut Vintage יש ניחוחות פרחוניים, לחם קלוי והדרים אקספרסיביים ומלאים. טעמי הדר ופירות אבן חריפים, עדינים, קלים ונקיים בחך בעלי אופי רענן ופריך. טעם עיוור, קל לטעות בזה כשמפניה נהדרת. קאווה מאוד תכליתי כאפריטיף לפני הארוחה, לליווי קינוח לאחר מכן ו(הפתעה!) ליהנות במהלך הארוחה. נברן ברוט וינטג' זה ישתלב עם גבינות רכות, פירות טריים, בשרים לבנים (חזיר ועוף) ואפילו בשרים אדומים עשירים בטעמים. הקאווה הזו נהדרת ללגימה בפני עצמה, במיוחד לקבלת פנים ואירועי "עמידה" אחרים.