קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות28
מגזין

עוף אסייתי עם קשיו

עוף אסייתי עם קשיו
עוף אסייתי עם קשיו עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. ואינו מכיל גלוטן, ומוצרי חלב מתכון מגיש 4 . מנה אחת מכילה 285 קלוריות, 39 גרם חלבון ו 10 גרם שומן. 2 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לכם רוטב סויה, זנגביל, שיני שום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב רוטב הסויה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת לימון קמח תירס עם רוטב שוקולד Lapsang Souchong כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 20 דקות. מתכונים דומים: עוף ברוקולי אסיאתי עם קשיו, סלט כרוב אסייתי עם קשיו, אגס & ג'ינג'ר הלבשה, ו עוף וקשיו.

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לאסיאתים. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. היין יבש Chenin Blanc קריק יבש, יין עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
יין יבש צ ' נין בלאן, יין
יין יבש צ ' נין בלאן, יין
יין יפה זה הוא להפליא בציר עקבי לאחר בציר. אנו מקבלים פרי Chenin Blanc מעולה מחוות וילסון בקלרקסבורג, ומאפשר לנו לייצר יין אקספרסיבי, מגוון וטעים. בהתחלה מערבולת, ארומטיקה של אגס לבן, אננס ובננה באביב קדימה מהזכוכית. על החיך, היין מרענן עם טעמים של מנדרינה בשלה ואפרסקים. Mouthfeel הוא תוסס, אבל עשיר ויש לו creaminess עדין. 100% תסיסה נירוסטה מבטיחה את האוהדים אופי פירות טריים של יין זה למדו להעריך לאורך השנים. זהו סיפטר הקיץ המובהק והיין המושלם להשתלבות בצדפות טריות!