קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות28
מגזין

עוף בחמאה

עוף בחמאה
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנה עיקרית, אז תנו הזדמנות ל עוף חמאה. מנה אחת מכילה 438 קלוריות, 28 גרם חלבון ו 32 גרם שומן. מתכון קטוגני זה מגיש 4 . זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכון זה אופייני למטבח ההודי. אם יש לך פלפל, חזה עוף, ביצים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכונים דומים: עוף Makhani (עוף חמאה הודי), עוף Makhani (עוף חמאה הודי), ו עוף בלי חמאה.

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ הם בחירות נהדרות עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. יין אחד אתה יכול לנסות הוא להקה של אבנים Gruner Veltliner. יש לו 4.1 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 22 דולר.
להקת קאדר של אבנים Gruner Veltliner
להקת קאדר של אבנים Gruner Veltliner
באופן ארומטי, היין הזה מוביל עם קצה הדר מלוח עם גווני אדמה שיש להם רמזים אקזוטיים של תבלינים צפון אפריקאים. משם יש עומק של יסמין פירות טרופיים מונע הדר יפה, מזכיר לסחוט טריז סיד על הפרי של פפאיה חצי לחתוך. אתה לא יכול להסתיר את רכיב האשכוליות הבשלות שאי פעם קיים שאנחנו מכנים לעתים קרובות להשפריץ...סודה אשכולית הידועה לשמצה. זה יין סופר מעניין. יש לו איזון הרמוני של בשלות אבל טון של מרץ ואנרגיה על החיך. בסיס של פירות הדר מלוחים, ג ' ינג ' ר ופלפל לבן מתערבבים עם אשכוליות שמובילות לגימור מתובל ספוג במינרליות. יין זה נוגע בשני צידי הספקטרום של גרונר, בהיר, טרי ותוסס יחד עם מרקם ומלא המראים מה הופך את היינות הלבנים של עמק עדנה לייחודיים.