קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 15 דק.
מנות6
ציון בריאות28
מגזין

עוף חמאה לבישול איטי

עוף חמאה לבישול איטי
עוף חמאה לבישול איטי עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מנה אחת מכילה 769 קלוריות, 39 גרם חלבון ו 59 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %34 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, זה הוא יקר למדי. מתכון לאוהדים של אוכל הודי. אם יש לכם שמן צמחי, חלב קוקוס, הל טחון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב החמאה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת חמאת קינמון כקינוח. . זמן הכנת המתכון כ 4 שעות ו-15 דקות. נסו עוף חמאה לבישול איטי, עוף חמאה לבישול איטי, ו עוף חמאה לבישול איטי (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה עובד ממש טוב עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד אתה יכול לנסות הוא גבריאלסקלוף Chenin בלאן. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 20 דולר.
Gabrielskloof Chenin Blanc
Gabrielskloof Chenin Blanc
2019 Chenin Blanc הותסס באופן טבעי בחביות ישנות 85% עם התערבות מינימלית, והשאר עובר תסיסה במכלי פלדה. על האף, תפוחים ירוקים, גרידת ליים, דבש ואבן רטובה. חיך אלגנטי עם איזון, רעננות ומרקם מענג.