קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות4
ציון בריאות20
מגזין

עוף טג'ין

עוף טג'ין
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנה עיקרית, אז תנו הזדמנות ל טג'ין עוף. מנה אחת מכילה עד 39 גרם חלבון 37 גרם של שומן, וסך הכל 742 קלוריות. המתכון הזה מכסה %27 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. גשו לסופר וקנו זיתים עדינים, שמן זית, בצל ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה ו 15 דקות. , שהוא מוצק. מתכונים דומים: עוף טג'ין, עוף טג'ין, ו עוף טג'ין.

הוראות

1
ללטף את העוף יבש, ומתבלים היטב עם מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
2
מחממים את החמאה ואת שמן הזית בתנור הולנדי על חום בינוני גבוה, ומחממים את העוף מכל הצדדים.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים את הבצל, זנגביל, כורכום, קינמון, ומבשלים עד הבצל הוא שקוף, על 3 דקות. מתבלים במלח ופלפל, ומוסיפים את השום ומערבבים לרגע. להגביר את החום ואת deglaze עם יין, ערבוב, ומאפשר לו בועה.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים את המרק ומביאים לרתיחה. מנמיכים את החום, ומכסים ומבשלים בעדינות במשך 45 דקות, ולאחר מכן להסיר את העוף ולהניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
5
לרוטב מוסיפים את הלימון, הזיתים, הפטרוזיליה והכוסברה ומחזירים את העוף לסיר.
מרכיבים שתצטרך
6
מחממים עוד 5 דקות ומגישים מעל קוסקוס.
מרכיבים שתצטרך
7
מניחים את הלימונים, 2 עד 3 כפות מלח, פלפל, ומיץ לימון בצנצנת ליטר ומכסים במים. חנות מקורר במשך 3 שבועות.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1/4 פאונד פטריות מורל1/4 פאונד פטריות מורל596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ירכיים עוף ומקלות תיפוףירכיים עוף ומקלות תיפוף4ריבס, קצוץ טרי או קפואקוסקוס, להגשהקוסקוס, להגשה3(חוֹרֶף)כוסברה טרייה קצוצה דקכוסברה טרייה קצוצה דק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה קצוצה עם עלים שטוחיםפטרוזיליה קצוצה עם עלים שטוחים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)זנגביל טרי, טחוןזנגביל טרי, טחון3ציפורןשום, לחוץשום, לחוץ1(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון1לימון, juicedלימון, juiced4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשרמלח כשר4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור טחון טרימלח כשר ופלפל שחור טחון טרי3לימונים אורגניים, העור שפשף היטבלימונים אורגניים, העור שפשף היטב2(חוֹרֶף)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזיתים בריניים מרוסקים בעדינותזיתים בריניים מרוסקים בעדינות1בצל, קצוץבצל, קצוץ4תפוחי אדמה רדומים, חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'תפוחי אדמה רדומים, חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'1(יכול להיות או להרחיק)כורכוםכורכום596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)