קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 10 דק.
מנות6
ציון בריאות26
מגזין

עוף מטוגן צלעות חזיר עם צ'אטני אגס עבה

עוף מטוגן צלעות חזיר עם צ'אטני אגס עבה
עוף מטוגן צלעות חזיר עם צ'אטני אגס עבה עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 724 קלוריות, 52 גרם חלבון ו 26 גרם שומן. אם יש לך פלפל ורוד, חמאה, קיצור ירקות, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב קנה הסוכר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,סוכר עוגיות קנדי קיין פורח כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 2 שעות ו 10 דקות. נסו צלעות חזיר עם צ'אטני אגס, צלעות חזיר עם בריח מייפל עם צ'אטני אגס, ו צלעות חזיר מזוגגות מייפל מתובל עם צ'אטני אגס (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
המסה מקצרת במחבת עמוקה עד שהיא מגיעה על 1 אינץ ' בצד של המחבת.
מרכיבים שתצטרך
תפוחי עץ קלופים קצוצים (בערך 5 בינוניים)תפוחי עץ קלופים קצוצים (בערך 5 בינוניים)
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
3
חום ל 360 מעלות F.
4
בעוד קיצור הוא חימום, צלעות חזיר העונה עם מלח ופלפל משני הצדדים, להפריש. בקערה רדודה להכות ביצים, 1 כף מים, פלפל קאיין, ו 1/2 כפית פלפל שחור. בשקית נייר לערבב קמח קורנפלור. צלעות חזיר מעיל בתערובת ביצה, להעביר שקית נייר, ולנער עד מצופה. מטגנים צלעות חזיר עד הזהב, על 4 עד 5 דקות לכל צד.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם
3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות
1 פחית (12 אונקיות) סודה דיאטטית1 פחית (12 אונקיות) סודה דיאטטית
צלעות חזירצלעות חזיר
תפוחי עץ קלופים קצוצים (בערך 5 בינוניים)תפוחי עץ קלופים קצוצים (בערך 5 בינוניים)
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
5
מעבירים למגבת נייר לניקוז. (לשמור על צלעות חזיר בתנור חם אם בישול בבת אחת אינו אפשרי.)
מרכיבים שתצטרך
צלעות חזירצלעות חזיר
ציוד שתשתמש בו
ל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דקל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דק
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
6
בסיר בינוני, להמיס חמאה על חום בינוני גבוה אגסים לטגן, על 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
4 כפיות אגוזי מלך קצוצים4 כפיות אגוזי מלך קצוצים
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
7
מוסיפים את שאר החומרים, למעט מלח, ומביאים את התערובת לרתיחה. הפעל חום בינוני גבוה ומבשל עד מעובה, ערבוב מדי פעם, כ 45 דקות. מתבלים במלח, לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
8
הסר מהחום ומגיש עם צלעות חזיר מטוגנות עוף.
מרכיבים שתצטרך
צלעות חזירצלעות חזיר
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)3אגסים Bartlett, קלופים cored, לחתוך לחתיכות 1 אינץאגסים Bartlett, קלופים cored, לחתוך לחתיכות 1 אינץ8צלעות חזיר, עצם ב, 1/2 אינץ ' עבהצלעות חזיר, עצם ב, 1/2 אינץ ' עבה2(חוֹרֶף)2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקנה סוכר גולמיקנה סוכר גולמי0(יכול להיות או להרחיק)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעמילן תירסעמילן תירס2ביציםביצים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1אינץזנגביל טרי, טחוןזנגביל טרי, טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצימוקים זהוביםצימוקים זהובים1פלפל חלפיניו, טחוןפלפל חלפיניו, טחון1(יכול להיות או להרחיק)פפריקה חמהפפריקה חמה1(חוֹרֶף)פלפל ורודפלפל ורוד6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלחמלח6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרי, לתיבול, בתוספת 1/2 כפית פלפלמלח ופלפל שחור טחון טרי, לתיבול, בתוספת 1/2 כפית פלפל1(יכול להיות או להרחיק)1 קונכיות קנלוני של 8 אונקיות (12 קונכיות), שהושרו במים חמים למשך 2 דקות1 קונכיות קנלוני של 8 אונקיות (12 קונכיות), שהושרו במים חמים למשך 2 דקות6ריבס, קצוץ טרי או קפואקיצור ירקות, לטיגוןקיצור ירקות, לטיגון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

שרדונה, פינו נואר וריזלינג הם בחירה מצוינת לצלעות חזיר. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. אתה יכול לנסות שרדונה Hay Shed Hill קלשון. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 19 דולר לבקבוק.
Hay Shed Hill Pitchfork Chardonne
Hay Shed Hill Pitchfork Chardonne
 מראה מבריק, קש חיוור עם גוונים ירוקים. תסיסה במיכל נירוסטה מאפשרת ביטוי מלא של ארומה פירות שרדונה ללא השפעת אלון או ליס וכתוצאה מכך זר פירות טרופיים בהיר ונקי. החיך עשיר בפירות טרופיים, חומציות זיפי נקי מאזנת את אופי הפרי המתוק וכתוצאה מכך חיך טרי ובהיר. כאשר שרדונה באיכות טובה משמש שרדונה unwooded לוקח על רמה חדשה לגמרי של עומק ועוצמה.