קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות51
מגזין

עוף עם סלט בטטה צלוי

עוף עם סלט בטטה צלוי
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנה עיקרית, אז תנו הזדמנות ל עוף עם סלט בטטה קלוי. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה זו מכילה כ 39 גרם חלבון 15 גרם של שומן, וסך הכל 404 קלוריות. גשו לסופר וקנו בצל, בטטות, שמן זית ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב מיץ הסיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת מזון מלאך ליים עם זיגוג לימון ופיסטוקים כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. מתכונים דומים: עוף עם סלט בטטה צלוי, סלט בטטה צלוי עם עוף וניגרט מנגו צ'יפוטלה, ו סלט בטטה צלוי.

הוראות

1
תנור חום ל 425 F. על תבנית אפייה מעוטרת, לזרוק את תפוחי האדמה, בצל, 2 כפות שמן, 1/2 כפית מלח, ו 1/4 כפית פלפל. צולים עד למכרז, 20 עד 25 דקות.בינתיים, לחמם את כף הנותרים של שמן במחבת מעל חום בינוני גבוה. מתבלים את העוף עם 1/2 כפית מלח ו 1/4 כפית פלפל ומבשלים עד להשחמה ומבושלים דרך, 5 עד 6 דקות לכל side.In קערה גדולה, לזרוק את תערובת תפוחי אדמה חמה עם תרד, מיץ לימון, ו 1/4 מלח כפית.
מרכיבים שתצטרך
2
מגישים עם העוף.החלפות: זריקת ירקות קלויים חמים עם תרד טרי נבלים בעדינות מרכך את הירוקים. במקום תפוחי אדמה מתוקים, לנסות דלורית, רוטבגה, גזר, או גזר לבן.
מרכיבים שתצטרך