קושימומחה
מוכן ב24 שעות, 50 דק.
מנות4
ציון בריאות19
מגזין

עוף פירי פירי פורטוגזי

עוף פירי פירי פורטוגזי
ייתכן שעוף פירי פירי פורטוגזי הוא המנה העיקרית שאתם מחפשים. איש המערות הזה, ללא גלוטן, חלב חינם, מתכון ראשוני מגיש 4 . מנה אחת מכילה 832 קלוריות, 66 גרם חלבון ו 60 גרם שומן. מתכון זה אופייני למטבח האפריקאי. גשו לסופר וקנו שמן זית, שום, פתיתי פלפל ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן הכנת המתכון כ 24 שעות ו-50 דקות. נסו רוטב פירי-פירי פורטוגזי, עוף פירי-פירי דרום אפריקאי, ו עוף פירי-פירי עם אורז חריף (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Pinotage, Chenin Blanc, ריזלינג

אפריקה עובדת ממש טוב עם פינוטג', שנין בלאן, וריזלינג. היין הטוב ביותר עבור מנות אפריקאיות יהיה תלוי במנה, אבל יין לבן פירותי, ארומטי הוא הימור בטוח עבור מנות מתובל בעוד pinotage יהיה התאמה מסורתית למטבח דרום אפריקה. הזאב המצויר פינו דן עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
זאב צבוע Pinotage Den
זאב צבוע Pinotage Den
יין עשיר ועסיסי עם טעמים של גרגרי קיץ אדומים ושחורים, תבלין מלוח וטעמי עץ קלויים. ליין יש טאנינים בהירים. יש לו גימור ארוך ורענן.Pinotage הוא היין האדום הטוב ביותר בעולם עבור זוג עם מנות מקסיקניות כגון Fajitas ו חפרפרת. זה גם נהדר עם קברילו. היין אוהב זרעי כמון וטעמי צ 'ילי אנצ' ו מעושנים. זה גם טוב מאוד טעמים אחרים כמה התמחויות אזוריות אמריקאיות כגון עם חזיר משך קרולינה סמוקי טקסס b. B. Q. בשר בקר.