קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות6
ציון בריאות47
מגזין

עוף פלורנטין המבורגרים

עוף פלורנטין המבורגרים
עוף המבורגרים פלורנטין עשויה להיות מה שחיפשתם. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. למנה העיקרית הזו יש 374 קלוריות, 34 גרם חלבון, ו 11 גרם שומן למנה. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. לכו לחנות ואספו פלפל, שיני שום, הודו טחון רזה במיוחד ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 35 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 77%, וזה טוב. עוף פלורנטין המבורגרים, שלוש גבינות פלורנטין המבורגרים, ו המבורגרים של פטה פלורנטין עם פרושוטו מקורזל על לחמניות ג'בטה קלויות פרמזן דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
מניחים את הבצל, היין והשום בסיר קטן. מביאים לרתיחה; מבשלים עד שהיין מצטמצם לכ - 1/4 כוס. מצננים לטמפרטורת החדר.
מרכיבים שתצטרך
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
בקערה גדולה שלבו את תערובת התרד, פירורי הלחם, 1/4 כוס גבינה, חרדל, מלח, פלפל ובצל. מפוררים בשר מעל תערובת ומערבבים היטב. מעצבים לשש קציצות.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (12 אונקיות) שעועית ירוקה טרייה, קצוצהחבילה אחת (12 אונקיות) שעועית ירוקה טרייה, קצוצה
מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דקמלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
קרוטונים סלט בצל ושום, כתושיםקרוטונים סלט בצל ושום, כתושים
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
3
בעזרת מלקחיים עם ידית ארוכה, הרטיבו מגבת נייר בשמן בישול וציפו קלות את מתלה הגריל. גריל המבורגרים, מכוסים, על אש בינונית או צולים 4 אינץ'. מהאש למשך 5-7 דקות מכל צד או עד שמדחום בשר קורא 165 חמימות ומיצים מתבהרים.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
ציוד שתשתמש בו
רוטב חם שמן שומשוםרוטב חם שמן שומשום
ל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דקל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דק
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
4 אונקיות גבינת חלב פרה מיושן באיכות גבוהה, כגון גבינת הדגל של ביצ'ר, מגוררת4 אונקיות גבינת חלב פרה מיושן באיכות גבוהה, כגון גבינת הדגל של ביצ'ר, מגוררת
4
מגישים על לחמניות עם עגבנייה, תרד ושאר הגבינה.
מרכיבים שתצטרך
קרוטונים סלט בצל ושום, כתושיםקרוטונים סלט בצל ושום, כתושים
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתרד טרי לתינוקתרד טרי לתינוק3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבש או מרק עוף דל נתרןיין לבן יבש או מרק עוף דל נתרן1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חרדל דיז'וןחרדל דיז'ון1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירורי לחם יבשיםפירורי לחם יבשים3שיני שום, טחוןשיני שום, טחון340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1 קילו עוף בשר לבן טחון1 קילו עוף בשר לבן טחון6לחמניות המבורגר מחיטה מלאה, פיצוללחמניות המבורגר מחיטה מלאה, פיצול340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)טורקיה קרקע רזה במיוחדטורקיה קרקע רזה במיוחד11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)החבילה תרד קצוץ קפוא, מופשר וסחוט יבשהחבילה תרד קצוץ קפוא, מופשר וסחוט יבש3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל מתוק קצוץבצל מתוק קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגרוייר מגורר או גבינה שוויצרית, מחולקגרוייר מגורר או גבינה שוויצרית, מחולק6פרוסותבוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'

יין מומלץ: מרלו, Malbec, Zinfandel

מרלו, מלבק וזינפנדל הם בחירה מצוינת להמבורגר. מרלו יהיה מתאים לחלוטין להמבורגר קלאסי עם תוספות סטנדרטיות. תוספות נועזות יותר דורשות יין נועז יותר, כמו מלבק או זינפנדל מפולפל. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא שפר נאפה עמק מרלו. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ 42 דולר.
מרלו עמק שייפר נאפה
מרלו עמק שייפר נאפה
משוך את הפקק על מרלו שייפר ותמצא יין אלגנטי ומסוגנן שתופס את מרכז הבמה עם כל הפירות הזניים המושכים שלו, לא מרלו שמשחק מחליף לקברנה סוביניון. צובר מורכבות ממקורות הכרמים המגוונים שלו, מרלו זה שואב את ענביו מכרמים נבחרים ברחבי עמק נאפה. מעורבב עם כמויות קטנות של קברנה פרנק וקברנה סוביניון ומיושן באלון צרפתי, הוא מגיש טעמי פרי שזיף ודובדבן שחור ומרקם גמיש.