קושיבינוני
מוכן ב1 ש
מנות2
ציון בריאות11
מגזין

עוף פריך יפני

עוף פריך יפני
המתכון עוף פריך יפני יכול לספק הכמיהה היפנית שלך בסביבה 1 שעה. במנה עיקרית זו יש 1055 קלוריות, 50 גרם חלבון ו 69 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 2 מנות סועדים.. גשו לסופר וקנו חומץ בלסמי, שמן, שמן צמחי ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב רוטב הסויה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת לימון קמח תירס עם רוטב שוקולד Lapsang Souchong כקינוח. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. מתכונים דומים: עוף מטוגן בסגנון יפני פריך Tidbits, חזיר פריך בסגנון יפני, ו לבשל את הספר: עוף קארה גיל, AKA עוף מטוגן יפני.

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה ניתן לזווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא דוד & נדיה Chenin Blanc. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 36 דולר.
David & Nadia Chenin Blanc
David & Nadia Chenin Blanc
שנין בלאן (Chenin Blanc) משבט הסוורטלנד (Swartland) מתמקד שוב בכרמי גפן ישנים שונים, הנעים בין 1962 ל-1982 ומבוסס על גרניט מפארדברג, מעורבב עם צפחה/שיסט ממזרח, חימר מצפון וברזל מהחלקים המערביים של סווארטלנד. גפנים חקלאיים מעובדים יבשה עמד במבחן הזמן וזה מציג את הסיבה האולטימטיבית מדוע Chenin Blanc הוא המוקד העיקרי שלהם ב Swartland. חבורה שלמה לחוץ באופן טבעי מותסס, התבגר במשך 11 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי ניטראלי ישן.