קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 30 דק.
מנות5
ציון בריאות29
מגזין

עוף צלוי דרומי של יאנקי גירל עם מלית לחם תירס

עוף צלוי דרומי של יאנקי גירל עם מלית לחם תירס
עוף צלוי דרומי של יאנקי Girl עם מלית לחם תירס יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 5 מנות סועדים.. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם יש 1263 קלוריות, 89 גרם חלבון ו 86 גרם של שומן למנה. הכנת המנה לוקחת כ 2 שעות ו -30 דקות. זה יהיה להיט בחג החג ההודיה שלך. מתכון לאוהדים של מזון דרומי. אם יש לכם מלח כשר, בצל, תיבול המפרץ הישן, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב לחם התירס אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,סנדלר תפוחים מחבת לחם תירס כקינוח. נסו מילוי לחם תירס דרומי, לחם תירס דרומי ורוטב צדפות (מלית), ו עוף צלוי בזיגוג תאנה עם מלית לחם תירס (מתכונים דומים).

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרומי בתפריט? נסה זיווג עם ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. J. J. Prum Graacher Himmelreich Spatlese Riesling עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 56 דולר לבקבוק.
J. J. Prum Graacher Himmelreich Spatlese Riesling
J. J. Prum Graacher Himmelreich Spatlese Riesling
"טיפה קטנה בארומה, ללבן הצעיר הזה יש המון עוצמה, המציע טעמים של ליים, אפרסק וצפחה בהתאמה למרקם משיי. זה מביך היום, צורך זמן לשלב. הטוב ביותר מ-2008 עד 2020. 1,500 מקרים שנעשו.- BS