קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות16
ציון בריאות3
מגזין

עוף צלוי וטאקו בצל

עוף צלוי וטאקו בצל
עוף צלוי וטאקו בצל יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 347 קלוריות, 23 גרם חלבון ו 20 גרם שומן. והוא יספק כ 16 מנות. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. אם יש לכם מלח, טורטיות תירס, סלסה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. זה הוא זול למדי מתכון לאוהדים של אוכל מקסיקני. מתכונים דומים: טאקו עוף צלוי רך, בצל ממולאים עוף צלוי עם תפוחי אדמה, ו עוף צלוי פפריקה עם בצל מתוק.

הוראות

1
לקלף בצל לחתוך לאורכו לתוך 1/2 אינץ ' עבה טריזים.
מרכיבים שתצטרך
2
מניחים במחבת קלייה 12 על 17 אינץ 'עם צדדים 2 אינץ' גבוה. בקערה קטנה, מערבבים אורגנו, 1 כפית מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים חצי תערובת אורגנו ו 1 כף שמן זית בצל; לערבב היטב. הגדר מדפים אחד או שניים תיל (חפיפה, אם יש צורך) על בצל, המשתרע מעבר הצדדים פאן כך מתלים אינם נחים ישירות על בצל.
מרכיבים שתצטרך
4
הסר את הקרביים מהעוף; בטל או שמור לשימושים אחרים. עם מזמרה עוף או מספריים חסון, לחתוך לאורך צד אחד של עמוד השדרה של עוף. משוך ציפור פתוחה ולשכב, צד העור למעלה, על משטח שטוח; לדחוף למטה כדי לפצח עצמות מעט כך ציפור שוכב שטוח למדי. למשוך ולהשליך גושי שומן. יש לשטוף את הציפור היטב משני הצדדים; יבש טפיחה. לשפשף הנותרים 1 כף שמן תערובת אורגנו על כל העוף. סט, צד עור למעלה, על מדפים על בצל.
מרכיבים שתצטרך
5
צולים בתנור 425 עד שמדחום מגיע ל-170 כאשר מוחדרים דרך החלק העבה ביותר של חזה עוף לעצם ו-180 כאשר מוחדרים דרך החלק העבה ביותר של הירך במפרק, 50 עד 60 דקות. הגדר עוף על לוח או מגש rimmed ולתת לנוח 5 עד 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
6
הסר מדפים מחבת. אם הבצלים אינם משחימים, מערבבים וממשיכים לצלות עד להשחמה, 5 עד 10 דקות יותר. לגרד חתיכות השחמה את תחתית מחבת ומערבבים לתוך בצל; בצל כפית לתוך קערה.
מרכיבים שתצטרך
7
טורטיות לעטוף בניילון נצמד וחום בתנור מיקרוגל על כוח מלא (100%) רק עד חם ומהביל, 45 שניות עד 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
8
מגישים עוף עם בצל, טורטיות, וסלסה. כדי לאכול, לחתוך את העוף מעצם בגושים או פרוסות ולתת לאורחים לעטוף עוף טורטיות עם בצל, סלסה ירוקה, ומלח לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד אתה יכול לנסות הוא לשרוף קוטג ' Cashburn פינו נואר. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 30 דולר.
לשרוף קוטג ' Cashburn פינו נואר
לשרוף קוטג ' Cashburn פינו נואר
פרחים ארומטיים בהירים, קסיס ופירות אדומים המשלימים תבלין וערות מלוחות. החיך הוא גמיש והרמוני, עם שכבות מעניינות ואלמנטים umami, מרקם עדין וגימור מאוזן יפה.