קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות5
ציון בריאות22
מגזין

עוף קארי אדום אננס תאילנדי

עוף קארי אדום אננס תאילנדי
המתכון תאילנדי אננס עוף קארי אדום יכול לספק הכמיהה ההודית שלך בערך 1 שעה. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 5 מנות. מנה אחת מכילה 562 קלוריות, 26 גרם חלבון ו 26 גרם שומן. אם יש לכם פלפל, שמן צמחי, רוטב סויה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. נסו קארי אדום תאילנדי עם ירקות, עוף תאילנדי קארי עם אננס, ו עוף תאילנדי טעים קארי אננס (מתכונים דומים).

הוראות

1
בתנור 4 ליטר או תנור הולנדי, מחממים שמן על חום גבוה.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מוסיפים עוף, שום וג ' ינג ' ר; מבשלים ומערבבים 2 עד 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים
3
מוסיפים את משחת הקארי; מבשלים ומערבבים 1 עד 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
משחת קארימשחת קארי
4
מערבבים במרכיבים הנותרים. להפחית חום; לכסות ומבשלים 30 עד 40 דקות או עד רוטב מעובה עוף כבר לא ורוד במרכז.
מרכיבים שתצטרך
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
5
מגישים עם אורז.
מרכיבים שתצטרך
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)סוכר חום ארוזסוכר חום ארוז369אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול חלב קוקוס (לא שמנת של קוקוס)יכול חלב קוקוס (לא שמנת של קוקוס)227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול פרוס ערמוני מיםיכול פרוס ערמוני מים5ריבס, קצוץ טרי או קפואאורז לבן מבושל עבור 5 מנותאורז לבן מבושל עבור 5 מנות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עלי בזיליקום טריים קצוציםעלי בזיליקום טריים קצוצים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי כוסברה טריים קצוצים דקעלי כוסברה טריים קצוצים דק2ציפורןשום, קצוץ דקשום, קצוץ דק11 קילו קישואים,ג'ינג'רוט קצוץ דקג'ינג'רוט קצוץ דק1קטןבצל, פרוסבצל, פרוס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפונה קפואה® Green Giantאפונה קפואה® Green Giant567אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול אננס נתחים במיץ טבעי, מנוקזיכול אננס נתחים במיץ טבעי, מנוקז1( חצילים)פלפל אדום, פרוספלפל אדום, פרוס454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזה עוף נטול עצמות חתוך לחתיכות בגודל ביסחזה עוף נטול עצמות חתוך לחתיכות בגודל ביס1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות2(יכול להיות או להרחיק)משחת קארי תאילנדית אדומה (תלוי כמה חריף אתה אוהב את זה)משחת קארי תאילנדית אדומה (תלוי כמה חריף אתה אוהב את זה)2(חוֹרֶף)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ הם בחירות נהדרות עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. Getrank Gruner Veltliner (1 ליטר) עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
Getrank Gruner Veltliner (1 ליטר)
Getrank Gruner Veltliner (1 ליטר)
רעננות מבריקה מחמיאה לטעמים הפריכים והיבשים של אשכוליות, תפוחים ופלפל לבן בגרונר האוסטרי המצטיין הזה. היין המושלם לימי חוף, ימי פיקניק, וכל יום.