קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות28
מגזין

עוף קארי פנה עם צ'אטני מנגו טרי

עוף קארי פנה עם צ'אטני מנגו טרי
עוף קארי פנה עם צ'אטני מנגו טרי דורש בערך 45 דקות מתחילתו ועד סופו. מנה עיקרית זו כוללת 502 קלוריות, 28 גרם חלבון, ו 7 גרם שומן למנה. מתכון חינם חלב זה משרת 6 . אם יש לכם פרחי כרובית, מלח, שמן זית וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. כדי להשתמש זנגביל טרי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות ג'ינג'ר טריות כמו קינוח. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. מתכונים דומים: סלט ביצים קארי עם צ'אטני מנגו, פריטטה אפונה קארי עם צ'אטני עגבניות טריות, ו צ'אטני מנגו טרי.

הוראות

1
להכנת צ ' אטני, שלבו 9 מרכיבים ראשונים בסיר בינוני; מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש ומבשלים 15 דקות או עד שרוב הנוזלים מתאדים והתערובת סמיכה, תוך ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
הצעת הגשה: חסה ועגבניות פרוסותהצעת הגשה: חסה ועגבניות פרוסות
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
להכנת עוף מחממים שמן במחבת טפלון גדולה על אש בינונית-גבוהה.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיפים שום ועוף; מטגנים 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
שוםשום
4
שלב חלב קוקוס ו -4 המרכיבים הבאים (חלב קוקוס דרך רוטב דגים), תוך ערבוב עם מטרפה.
מרכיבים שתצטרך
חלב קוקוסחלב קוקוס
רוטב דגיםרוטב דגים
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
5
מוסיפים תערובת קוקוס למחבת; מביאים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
קוקוסקוקוס
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
מוסיפים ברוקולי וכרובית; מכסים ומבשלים 7 דקות או עד שהירקות פריכים-רכים, תוך ערבוב מדי פעם. מערבבים פנימה צ ' אטני ופסטה; זורקים היטב לשילוב.
מרכיבים שתצטרך
כרוביתכרובית
ירקירק
ברוקוליברוקולי
הצעת הגשה: חסה ועגבניות פרוסותהצעת הגשה: חסה ועגבניות פרוסות
פסטהפסטה
7
מפזרים בצל ירוק, אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקב סוכרב סוכר2(חוֹרֶף)דיאט קרם סודהדיאט קרם סודה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרחים כרוביתפרחים כרובית1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות1(יכול להיות או להרחיק)קצוץ ג'ינג'ר טריקצוץ ג'ינג'ר טרי2שיני שום, טחוןשיני שום, טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב קוקוס קלחלב קוקוס קל1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיץ ליים טרימיץ ליים טרי4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמנגו בשלים לקוביות (כ 2 מנגו)מנגו בשלים לקוביות (כ 2 מנגו)11 קילו קישואים,2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץ דקבצל קצוץ דק9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחם מבושל פנה rigate (על 2 כוסות פסטה בצורת צינור מבושל)חם מבושל פנה rigate (על 2 כוסות פסטה בצורת צינור מבושל)2(יכול להיות או להרחיק)משחת קארי אדומהמשחת קארי אדומה0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזה עוף ללא עור, ללא עצמות, חתוך לחתיכות 1 אינץחזה עוף ללא עור, ללא עצמות, חתוך לחתיכות 1 אינץ2(חוֹרֶף)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק11 קילו קישואים,רוטב דגים תאילנדירוטב דגים תאילנדי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן