קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות17
מגזין

עטיפות פוטסטיקר ו-Wonton בסיסיות

עטיפות פוטסטיקר ו-Wonton בסיסיות
עטיפות Potsticker & Wonton בסיסיות עשוי להיות רק מתאבן hor אתה מחפש. מתכון נטול לקטוז זה מגיש 4 . מנה אחת מכילה עד 18 גרם חלבון 39 גרם של שומן, וסך הכל 669 קלוריות. גשו לסופר וקנו קמח, ג'ינג'ר, שמן ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זה ... בר השגה מתכון לאוהדים של אוכל סיני. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו שרימפס בעטיפות Wonton, מיני פאי תפוחים בעטיפות וונטון, ו נפוליאון תות עם עטיפות Wonton מסוכר (מתכונים דומים).

מרכיבים

306 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדיאט קרם סודהדיאט קרם סודה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכרוב, קצוץ היטבכרוב, קצוץ היטב3אינצ ' יםwonton בצקwonton בצק4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמחקמח2שיני שום x, חתוך היטבשיני שום x, חתוך היטב11 קילו קישואים,תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)בצל ירוק, קצוץבצל ירוק, קצוץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטריות, ניקוי וקוביותפטריות, ניקוי וקוביות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמןשמן2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל, קצוץ היטבבצל, קצוץ היטב4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכתף חזיר, lbed דק אז קצוץ היטבכתף חזיר, lbed דק אז קצוץ היטב11 קילו קישואים,שמן זית, בתוספת 2 כפות שמן זית (האיכות הטובה ביותר), לטפטוףשמן זית, בתוספת 2 כפות שמן זית (האיכות הטובה ביותר), לטפטוף1דאשמלחמלח306 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוס אדמה קפוא, מופשרכוס אדמה קפוא, מופשר3מקפיםמפזרים רוטב סויהמפזרים רוטב סויה3(חוֹרֶף)6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים חמיםמים חמים

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling הן בחירות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. Indaba Chenin Blanc עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
Indaba Chenin Blanc
Indaba Chenin Blanc
קיווי ארומטי וניואנסים מלון על האף. שפע של מלון טרופי טעים וטעמי הדר. כבד משקלאמצע החיך עם גימור ארוך כי יש מגע של תבלין.זוג עם: מוצרלה טרי, שרימפס ברביקיו, פסטות קלות, סנאפר אדום, כופתאות, סאטה עוף או סלט ירוק מעורב.