קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות8
ציון בריאות14
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עטיפת לובסטר

עטיפת לובסטר
לובסטר לעטוף דורש על 25 דקות מתחילתו ועד סופו. צופה הדמות שלך? למתכון זה ללא חלב ופסקטרי יש 244 קלוריות, 9 גרם חלבון, ו 14 גרם שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה 13% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. אם יש לכם אבוקדו, מיץ לימון, חסה טרייה ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 46%. הציון הזה מוצק. נסו גלישת באנה-מי: עטיפת חזיר בגריל וייטנאמית עם גזר כבוש ונענע, אוכלים בחוץ על שומרי משקל: הלובסטר ליידי מיין לובסטר רולס, ו רביולי לובסטר עם מרק לובסטר ורוטב לימון-רכיכות (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה בינונית שלבו רוטב לובסטר, עגבנייה, אבוקדו וקיסר.
מרכיבים שתצטרך
רוטב סלט קיסררוטב סלט קיסר
אבוקדואבוקדו
לובסטרלובסטר
עגבנייהעגבנייה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מערבבים יחד, מוסיפים מלח, פלפל ומיץ לימון. הניחו בצד. מסננים כמה עירית שלמה על ידי הטלת מים רותחים למשך 10 שניות. פורסים טורטיות לתוך 1/4 עם סכין.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
טורטיהטורטיה
עיריתעירית
פלפלפלפל
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
סכיןסכין
3
מגלגלים כל רבע טורטיה לצורת חרוט. מאובטח על ידי קשירת עירית החוויר כמו חוט סביב קונוס. סקופ תערובת לובסטר בנדיבות לתוך קונוס, מילוי עד למעלה. מעטרים פתיחה של כל קונוס עם חסה קצוצה טרי.
מרכיבים שתצטרך
טורטיהטורטיה
חסהחסה
לובסטרלובסטר
עיריתעירית
גלולגלול

יין מומלץ: שבלי, שרדונה

לובסטר עובד ממש טוב עם שאבלי ושרדונה. שאבלי מושלם עם לובסטר, אבל שרדוני מאזורים אחרים חייב לפגוע גם במקום. לואי ג ' אדו שאבלי וודסיר גרנד קרו עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 160 דולר לבקבוק.
לואי ג ' אדו שאבלי וודסיר גרנד קרו
לואי ג ' אדו שאבלי וודסיר גרנד קרו
7 "אקלים" יכול להיקרא גרנד קרו בשאבליס : פריוסים, בוגרוס, לס קלוס, גרנואיל, בלנשו, ולמור, ו וודוורסיר. הכרמים האלה ממוקמים כולם בצד ימין של נהר לה סרין, על הגבעה. מצב זה נותן אופי חזק ומלא גוף ליין.בצבע קש חיוור מאוד, עם אף נפץ של ניחוחות פרחוניים עזים ופירות טריים פריכים המספקים את הביטוי האולטימטיבי לטרואר הקריר שלו. החיך מראה מתח ואנרגיה גדולים.