קושיקשה
מוכן ב32 דק.
מנות12
ציון בריאות6
דיאטותפסקאטרית
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עכבישי עוגת סרטנים פריכים

עכבישי עוגת סרטנים פריכים
עכבישי עוגת סרטנים פריכים יכולים להיות מתכון טוב להרחיב את אוסף המתאבנים שלך. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה במנה זו יש: 257 קלוריות, 8 גר' של חלבון, ו 23 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 12 מנות. אם יש לך ביצה, מלח ופלפל, בצל ירוק, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. הכנת המנה לוקחת כ 32 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular די טוב של 41%. נסו חבילות סרטנים פריכים, פחזניות סרטנים פריכות, ו עכבישי סוכריות (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה גדולה, לשלב את בשר סרטנים, פלפל, בצל ירוק, ערמונים מים.
מרכיבים שתצטרך
ערמוני מיםערמוני מים
בצל ירוקבצל ירוק
פלפלפלפל
בשר סרטניםבשר סרטנים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מוסיפים את הביצה, המיונז, מיץ לימון, אבקת ווסאבי, מלח ופלפל ומערבבים בעדינות לשלב. מערבבים בעדינות את הקרקרים המרוסקים. טופס את התערובת לתוך 12 קציצות שוות.
מרכיבים שתצטרך
אבקת ווסאביאבקת ווסאבי
מיץ לימוןמיץ לימון
מיונזמיונז
קרקריםקרקרים
פלפלפלפל
מלחמלח
ביצהביצה
3
במחבת גדולה, להמיס 2 כפות של החמאה, ו 1 כף שמן צמחי על חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחישמן צמחי
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
הוסף 6 עוגות סרטן, ומבשל עד חום זהוב, על 3 עד 4 דקות לכל צד. חזור על התהליך עם הנותרים 2 כפות חמאה הנותרים 6 עוגות סרטן. סדר אותם על מגש הגשה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
סרטןסרטן
5
מקשטים עם רצועות פלפל אדום כדי להפוך את רגלי העכביש, אם תרצה בכך.
מרכיבים שתצטרך
פלפל אדוםפלפל אדום
6
מגישים מיד עם רוטב המיונז.
מרכיבים שתצטרך
מיונזמיונז
רוטברוטב
7
מערבבים את כל החומרים בקערה קטנה.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

מרכיבים

0(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה4(חוֹרֶף)2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקרקרים מלוחים כתושים או קרקרים סודהקרקרים מלוחים כתושים או קרקרים סודה1גדולביצה, מוכה קלותביצה, מוכה קלות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק טחוןבצל ירוק טחון11 קילו קישואים,מיץ לימון טרימיץ לימון טרי454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גוש crabmeat, הרים ללא פגזיםגוש crabmeat, הרים ללא פגזים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק2(חוֹרֶף)1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל אדום טחון, בתוספת 3 רצועות דקות, לקישוטפלפל אדום טחון, בתוספת 3 רצועות דקות, לקישוט0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1צביטהקמצוץ מלח ופלפל שחור טחון טריקמצוץ מלח ופלפל שחור טחון טרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות0(יכול להיות או להרחיק)אבקת ווסאביאבקת ווסאבי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקערמוני מים טחוניםערמוני מים טחונים

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

רכיכות עובדות ממש טוב עם שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא שרדונה Coutses Xavier Monnot Bourgogne Les Grandes. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 30 דולר.
Xavier Monnot Bourgogne Les Grandes Coutures Chardoneon
Xavier Monnot Bourgogne Les Grandes Coutures Chardoneon
שרדונה Les Grandes Coutures הוא משלוש חלקות הגובלות Meursault עם גפנים בגילאי 15 עד 51 שנים. קרקעות הם בעיקר argile (חימר), מביא משקל ומרקם זה Bourgogne Blanc.בציר 2015 מציג ניחוחות של מלון בשל, אגוזי לוז, פודינג לימון, ונוטים להיות רחב יותר ומרקם יותר מאשר יינות מכפרים שכנים. הזדקנות חביות עץ אלון צרפתי קטן משאיל הערות של טוסט ווניל.בורגונדי לבן, עם העושר שלה, מרקם, טעמים קלויים זוגות היטב עם דגים קלים רכיכה והוא יכול לאזן רטבים מבוססי שמנת. שרדונה בגיל אלון מאקלים חם מעניק את עצמו היטב לדגים בגריל, עמילנים, חמאה ואגוזים קלויים.