קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות96
מגזין

עכברים מוכשרים

עכברים מוכשרים
העכברים Munchable המתכון יכול לספק הכמיהה הדרומית שלך בסביבה 45 דקות. במנה עיקרית זו יש 5129 קלוריות, 162 גרם חלבון ו 419 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %65 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך שוקולד צ'יפס חצי מתוק, לקשט: וזיגוג, קיצור, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש בשוקולד חלב אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,S ' more חלב מוס שוקולד מלא כוסות שוקולד עם ציפוי מרשמלו כקינוח. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. נסו תערובת חטיף Munchable, עכברים מעוררי תיאבון, ו עכברי שוקולד (מתכונים דומים).

הוראות

1
ממיסים שבבי שוקולד וקיצור בדוד כפול על אש נמוכה; מערבבים עד חלקה. כדי להפוך כל עכבר, להחזיק דובדבן על ידי גזע לטבול לתוך תערובת שוקולד מומסת. הגדר על נייר שעווה; לחץ על טיפת שוקולד על הצד הנגדי של דובדבן מגזע. לאוזניים, הכנס 2 פרוסות שקדים בין דובדבן וטיפת שוקולד. אם תרצה, צינור 2 נקודות זיגוג לבן עם מרכזי זיגוג אדום לעיניים. כיסוי; לשמור בקירור. עושה 2 תריסרים.
מרכיבים שתצטרך
2 כוסות (12 אונקיות) שוקולד צ'יפס מר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)2 כוסות (12 אונקיות) שוקולד צ'יפס מר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)
שקדים פרוסיםשקדים פרוסים
תפוחי עץ קלופים קצוצים (בערך 5 בינוניים)תפוחי עץ קלופים קצוצים (בערך 5 בינוניים)
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
1/3 כוס שמן קוקוס או צמחי1/3 כוס שמן קוקוס או צמחי
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
ציוד שתשתמש בו
6 1/2 אונקיות שוקולד לא ממותק, קצוץ דק6 1/2 אונקיות שוקולד לא ממותק, קצוץ דק
חבילה אחת, מינימום 40 ספירה, שיפודי במבוק 8 אינץ'חבילה אחת, מינימום 40 ספירה, שיפודי במבוק 8 אינץ'

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם בחירה מצוינת עבור הדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. אחוזת Gunderloch ריזלינג יבש עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
Gunderloch Estate ריזלינג יבש
Gunderloch Estate ריזלינג יבש