קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות0
מגזין

עצמות דגים מטוגנות בשמן עמוק

עצמות דגים מטוגנות בשמן עמוק
עצמות דגים מטוגנות עמוקות הן ללא גלוטן, חלב חינם, וכל 30 ומספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה עד 0 גר' של חלבון, 22 גרם של שומן, וסך הכל 190 קלוריות. המתכון הזה מכסה %1 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 23 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. זה מובא לך על ידי אוכל רציני. עם כפית ציון של 7% הצלחת הזו ניתנת לאילתור. נסו דג מחבת מטוגן בשמן עמוק, הבלילה לדגים מטוגנים עמוקים, ו דג מטוגן בשמן עמוק עם רוטב שלושה טעמים (מתכונים דומים).

הוראות

1
להפריד את הבשר מהראש על ידי חיתוך מאחורי דש הזימים של כל דג. שמירת הסכין שלך על העצמות, לחתוך לאורך הדגים כדי להסיר את הפילה, קילוף הבשר משם כמו שאתה הולך. סובב את הדג וחזור. תשאיר את הזנבות. אחסן את הפילה לשימוש נוסף.
מרכיבים שתצטרך
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
ציוד שתשתמש בו
2 1/2 כוסות ציר עוף, ועוד כדי לשחרר את הרוטב והסמיך2 1/2 כוסות ציר עוף, ועוד כדי לשחרר את הרוטב והסמיך
2
מחממים 4 כוסות שמן צמחי בסיר עמוק או ווק עד שהוא מגיע 375 ° F.
מרכיבים שתצטרך
2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
אריזות של 5 עד 8.8 אונקיות אורז חום מלא באורך 90 שניות, מוכן למיקרוגל, או 4 כוסות אורז חום מבושלאריזות של 5 עד 8.8 אונקיות אורז חום מלא באורך 90 שניות, מוכן למיקרוגל, או 4 כוסות אורז חום מבושל
3
מוסיפים כמה עצמות בכל פעם ומטגנים עד פריכים וזהב קל חום, על 2 עד 3 דקות.
4
הסר ולנקז על מגבות נייר, מפזרים מלח.
מרכיבים שתצטרך
(צינור גדול)(צינור גדול)
ציוד שתשתמש בו
ל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דקל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דק
5
מגישים מיד או בטמפרטורת החדר.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אתה יכול לנסות פינוט גרי סקייפול. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.8 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 13 דולר לבקבוק.
פינוט סקייפול גריס
פינוט סקייפול גריס
קש חיוור בצבע עם הערות של מנגו, פריחת הדר ובננה באף. על החיך תערובת של פירות טרופיים מתגלה לתוך מנדרינה, מנגו, אשכוליות, וטעמי בננה. התווים הטרופיים האלה ממשיכים לאורך הגימור הארוך והמתיש.