קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות8
ציון בריאות1
סוגי מאכליםקינוח
אירועיםקיץ
מגזין

פאי גלידת קפה מנצח

פאי גלידת קפה מנצח
פאי גלידת קפה מנצח עשוי להיות בדיוק הקינוח שאתה מחפש. חלק אחד מהמנה הזו מכיל כ -5 גרם חלבון , 24 גרם שומן , ובסך הכל 369 קלוריות . תמורת 81 סנט למנה , מתכון זה מכסה 7% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים. אם יש לכם חמאה, קרום פירורי שוקולד, סוכר וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. אדם אחד הכין את המתכון הזה והיה מכין אותו שוב. ניתן ליהנות ממנו בכל עת, אבל הוא טוב במיוחד לקיץ . הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות . אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 20% , וזה די גרוע. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם פאי גלידת קפה , פאי גלידת קפה ופאי גלידת ליקר קפה .

הוראות

1
בסיר כבד ממיסים שוקולד וחמאה על אש נמוכה. מערבבים חלב וסוכר. מביאים לרתיחה על אש בינונית תוך ערבוב מתמיד. מבשלים ומערבבים במשך 3-4 דקות או עד שמסמיך.
מרכיבים שתצטרך
קצפת, פטל טרי ונענע, לא חובהקצפת, פטל טרי ונענע, לא חובה
אגוזי קשיו קצוצים, מחולקיםאגוזי קשיו קצוצים, מחולקים
3 כוסות תה מבושל חזק, צונן3 כוסות תה מבושל חזק, צונן
2 M&M's אדומות2 M&M's אדומות
ציוד שתשתמש בו
אבקת ג'לטין לייםאבקת ג'לטין ליים
2
מסירים מהאש; להתקרר לחלוטין.
3
כף גלידה לתוך הקרום. מערבבים רוטב; למרוח על גלידה. למעלה עם תוספת מוקצפת; מפזרים אגוזי פקאן. מקפיאים עד להתייצבות.
מרכיבים שתצטרך
1/4 כוס אבקת ג'לטין ליים1/4 כוס אבקת ג'לטין ליים
פטל ותפוז וליים אופציונליפטל ותפוז וליים אופציונלי
צבעי מאכל אדום, צהוב וירוקצבעי מאכל אדום, צהוב וירוק
1/2 קילו טורטליני גבינה1/2 קילו טורטליני גבינה
4
מוציאים מהמקפיא 15 דקות לפני ההגשה.

יין מומלץ: קרם שרי, משקה אלכוהולי, מרכיב, קטגוריית מוצרי מזון, (ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות), אבקת זרעי אהבה, קליפת אבטיח כבוש, 1 צנצנת, יציאה, יין קינוח, יין פורט, יכול אפרסקים, סחוט, מוסקטו, סוג פריט בתפריט, Moscato Dasti

שמנת שרי, משקה אלכוהולי ומרכיב הם הבחירות המובילות שלי לגלידת וניל. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. אתה יכול לנסות את NV Solera Cream Shery. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-17 דולר לבקבוק.
NV Solera Cream Shery
NV Solera Cream Shery
ל-Solera Cream Shery יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמלי מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם סיומת ארוכה ומלאת טעם.