קושימומחה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות8
ציון בריאות4
סוגי מאכליםקינוח
אירועיםחג ההודיה
מגזין

פאי דלעת ג'ינג'ר-שטרויזל

פאי דלעת ג'ינג'ר-שטרויזל
פאי דלעת ג'ינג'ר-שטרויזל לוקח בערך 1 שעה ו 20 דקות מתחילתו ועד סופו. מתכון זה משמש 8. מנה אחת מכילה 521 קלוריות, 7 גרם חלבון, ו 34 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 13% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. חג ההודיה יהיה מיוחד עוד יותר עם המתכון הזה. מתכון זה מ טעם הבית דורש סוכר חום, דלעת אריזה מוצקה, אגוזי מלך וקמח. זה עובד טוב כמו קינוח. עם כפית ציון 29%, המנה הזו לא כל כך מדהימה. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם הם עוגת דלעת ג'ינג'ר שטרויזל, פאי דלעת עם ג'ינג'ר שטרויזל, ו פאי דלעת ג'ינג'ר עם שטרויזל.

הוראות

1
על משטח מקומח קלות, לפרוש מאפה.
2
מעבירים מאפה ל-9 אינץ'. צלחת פאי. חתוך מאפה ל-1/2 אינץ'. מעבר לקצה הצלחת; קצוות חליל.
3
בקערה גדולה מקציפים את הביצים, הדלעת, השמנת, הסוכרים, הקינמון, המלח, הפלפל האנגלי, אגוז המוסקט והציפורן.
מרכיבים שתצטרך
גלידה או קצפת, לא חובהגלידה או קצפת, לא חובה
קינמוןקינמון
דלעתדלעת
ציפורןציפורן
מוסקטמוסקט
קרםקרם
ביצהביצה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
4
יוצקים לתוך פגז בצק.
מרכיבים שתצטרך
קונכיות מאפהקונכיות מאפה
5
אופים בחום של 350 ניתנים להזזה למשך 40 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
6
בקערה קטנה שלבו קמח וסוכר חום; חותכים בחמאה עד לקבלת פירורים. מערבבים פנימה אגוזי מלך וג ' ינג ' ר. מפזרים בעדינות מעל המילוי.
מרכיבים שתצטרך
סוכר חוםסוכר חום
אגוזי מלךאגוזי מלך
חמאהחמאה
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
7
אופים 15-25 דקות יותר או עד סכין מוכנס ליד המרכז יוצא נקי. מצננים על רשת. מקררים שאריות.
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
סכיןסכין

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום ארוזסוכר חום ארוז1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה קרה, קוביותחמאה קרה, קוביות796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקצוץ דק ג'ינג'ר גבישיקצוץ דק ג'ינג'ר גבישי3ביציםביצים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.allspice הקרקעallspice הקרקע21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.קינמון טחוןקינמון טחון01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.ציפורן טחוןציפורן טחון01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמנת מתוקהשמנת מתוקה1גיליוןמאפה פאי בקירורמאפה פאי בקירור11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול מוצק חבילת דלעתיכול מוצק חבילת דלעת1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי מלך קצוציםאגוזי מלך קצוצים

יין מומלץ: Vin Santo, מוסקטו, יין קרח

וין סנטו, מוסקטו ויין קרח הם בחירה מצוינת לפאי דלעת. וין סנטו הוא בדרך כלל מתוק עם תווים של תבלינים ואגוזים לאפייה, כך שהוא משתלב ממש טוב עם קינוחים מתובלים בדלעת. מוסקטו נוצץ טוב יעבוד גם, ואם מתחשק לכם לבזבז, יין קרח. ריקו אפרסק מוסקטו עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 10 דולר לבקבוק.
ריקו אפרסק מוסקטו
ריקו אפרסק מוסקטו
ענבים נקצרים בספטמבר ונמעכים מיד לקבלת חובה המובהרת ואז מסוננים. חובה מאוחסן ב 32 מעלות פרנהייט מותר להתחמם רק לפני הביקבוק, החל תהליך התסיסה שלה. לאחר מכן משולבים התירוש עם בסיס מוסקטו, שמביא את המתיקות והנוצץ המבעבע למוצר המוגמר. התערובת מתבהרת ומתייצבת ואז מסוננת כדי להבהיר אותה. מתכון מסורתי סודי של טעמים אפרסק טבעי נוסף לאחר מכן לשחרר את ההערות הייחודיות של אפרסק בשלים.ריקו אפרסק מוסקטו הוא קוקטייל מבוסס מוסקטו ורוד בהיר עם ניחוחות טבעיים עזים של אפרסק ומשמש. טעמו המתוק והעשיר משולב עם חומציות מאוזנת וגימור תוסס רענן.