קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות8
ציון בריאות2
מטבחיםמקסיקני
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

פאי מרנג דובדבן

פאי מרנג דובדבן
פאי מרנג דובדבן המתכון יכול לספק הכמיהה המקסיקנית שלך כ 30 דקות. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. מנה אחת של מנה זו מכילה סביב 2 גרם חלבון, 5 גרם שומן, ובסך הכל 172 קלוריות. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 1 אוהדים. אם יש לכם מעטפת מאפה, מילוי פאי דובדבנים, אגוזי מלך וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זה עובד טוב כמו קינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר חלב חינם דיאטה. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 27%. ציון זה הוא רע למדי. נסו עוגת דובדבנים, חטיפי פאי דובדבנים תוצרת בית עם זיגוג גבינת שמנת, ו עקיצות מרנג דובדבן עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בסיר קטן מחממים מילוי פאי על נמוך. בינתיים, בקערה גדולה מקציפים חלבונים וקרם אבנית במהירות בינונית עד שנוצרות פסגות רכות. מקציפים בהדרגה סוכר, 1 כף בכל פעם, גבוה עד שנוצרות פסגות מבריקות ונוקשות.
מרכיבים שתצטרך
קרם טרטרקרם טרטר
מילוי פאימילוי פאי
חלבוניםחלבונים
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
קערהקערה
2
מסירים את מילוי הפשטידה מהאש; מערבבים תמצית.
מרכיבים שתצטרך
חלץחלץ
3
יוצקים לתוך פגז בצק.
מרכיבים שתצטרך
קונכיות מאפהקונכיות מאפה
4
מורחים מרנג על מילוי חם, איטום קצוות לקרום.
מרכיבים שתצטרך
קרוםקרום
5
מפזרים אגוזי מלך.
מרכיבים שתצטרך
אגוזי מלךאגוזי מלך
6
אופים בחום של 350 מעלות למשך 15 דקות או עד שהמרנג מזהיב. מגניב על מתלה תיל במשך שעה 1. מצננים לפחות 3 שעות לפני ההגשה. מקררים שאריות.
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני בתפריט? נסה להתאים עם פינו נואר,ריזלינג ורוז נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים דלי טאנין כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוז נוצץ הוא גם זיווג בטוח. פרק 24 יורה ומציף את האש פינו נואר עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 60 דולר לבקבוק.
פרק 24 אש והציף את האש פינו נואר
פרק 24 אש והציף את האש פינו נואר
מחקר בטריור במילה אחת, אש. הוא יותר פירותי אדום מעמיתיו, עם ניחוחות של דובדבנים, פטל, ארז ורצפת יער. מרכיב טאני למרקם חוגר את היין תוך שהוא משמש כקרש קפיצה, ושומר עליו בגוון גבוה ואלגנטי.