קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות4
ציון בריאות12
מגזין

פאי פיקדילו ארפה

פאי פיקדילו ארפה
המתכון Picadillo Arepa פאי יכול לספק את השתוקקות דרום אמריקה שלך בערך 1 שעה. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 626 קלוריות, 26 גרם חלבון ו 41g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו אבקת אפייה, בצל, רוטב עגבניות, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 47%. נסו Arepa con Huevo Frito, Hogao y Aguacate (Apa עם ביצה, אבוקדו ורוטב קריאולי), Arepa con Carne Asada (Arepa עם בשר בקר בסגנון קולומביאני בגריל), ו Arepa Reina Pepiada (ערפה עם עוף מגורר ואבוקדו) (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 232° עם מתלה באמצע.
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
2
מבשלים בצל ושום בשמן עם 1/4 כפית כל אחד מלח ופלפל במחבת כבדה 12 אינץ ' על אש בינונית נמוכה, ערבוב, עד בצל מתרכך, 3 עד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
3
מוסיפים בשר בקר ומבשלים על אש בינונית, מערבבים ושוברים גושים, רק עד שכבר לא ורוד. מערבבים מרכיבים שנותרו עם 1/4 כפית מלח 1/8 כפית פלפל ומבשלים, ערבוב מדי פעם, עד מעובה, 10 עד 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
4
העברה 1 1/2 - ל 2-ליטר gratin או צלחת אפייה רדודה אחרת.
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
1
מערבבים יחד קמחים, אבקת אפייה, סודה לשתיה ומלח. להתמזג חמאה באמצעות בלנדר מאפה או קצות האצבעות שלך עד תערובת דומה ארוחה גסה.
מרכיבים שתצטרך
על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
2
מוסיפים חלב חמאה, ערבוב רק עד הבצק הוא רטוב (לא overmix). Dollop מעל picadillo ואופים עד ציפוי זהוב מבושל דרך, כ 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)
פולי וניל, מפוצלים לאורך (או 1 1/2 כפיות תמצית וניל)פולי וניל, מפוצלים לאורך (או 1 1/2 כפיות תמצית וניל)
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
3
בואו לעמוד 10 דקות לפני ההגשה.
1
Picadillo יכול להתבצע 1 יום קדימה ומקורר. לחמם לפני הוספת ציפוי.

מרכיבים

11 קילו קישואים,אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים0(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקwell-shaked buttermilkwell-shaked buttermilk0(יכול להיות או להרחיק)יכול דיאט קרם סודהיכול דיאט קרם סודה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח אריפה לבןקמח אריפה לבן1שן שום, טחוןשן שום, טחון454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר בקר טחון צ'אקבשר בקר טחון צ'אק1צביטהציפורן טחוןציפורן טחון0(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1( חצילים)בצל, קצוץ דקבצל, קצוץ דק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפימנטו קצוץ-זיתים ירוקים ממולאיםפימנטו קצוץ-זיתים ירוקים ממולאים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)1מקלותחמאה קרה ללא מלח, חתוכה לחתיכות קטנותחמאה קרה ללא מלח, חתוכה לחתיכות קטנות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן