קושיקשה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות8
ציון בריאות0
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

פאי פירורי אגסים

פאי פירורי אגסים
אגס להתפורר עוגה דורש על 1 שעה ו 5 דקות מתחילתו ועד סופו. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לקינוח הזה יש 259 קלוריות, 2 גרם חלבון, ו 9 גרם שומן למנה. מתכון זה משמש 8. מתכון זה מ טעם הבית דורש סוכר חום, חמאה, קמח וקליפת מאפה לא אפויה. 100 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כפית גרוע למדי של 24%. פאי פירורי אגסים, עוגת קרמבל חמוציות-אגס, ו עוגת קרמבל חמוציות-אגס דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו סוכר וקמח; מוסיפים את האגסים וזורקים בעדינות לציפוי. כף לקליפת מאפה. בקערה קטנה שלבו את הקמח, הסוכר החום והקינמון; חותכים בחמאה עד לקבלת פירורים.
מרכיבים שתצטרך
קונכיות מאפהקונכיות מאפה
סוכר חוםסוכר חום
קינמוןקינמון
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
אגסאגס
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מפזרים מעל עוגה.
3
אופים בחום של 400 מעלות צלזיוס למשך 45-50 דקות או עד שהאגסים רכים והתוספת מזהיבה. מכסים את הקצוות באופן רופף בנייר כסף במהלך 30 הדקות האחרונות כדי למנוע השחמת יתר. מצננים על רשת.
מרכיבים שתצטרך
אגסאגס
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום

יין מומלץ: Vin Santo, קציר מאוחר ריזלינג, Lambrusco Dolce

וין סנטו, ריזלינג הקציר המאוחר ולמברוסקו דולצ ' ה הם בחירה מצוינת לעוגת קראמבל. כל היינות האלה מתוקים, וזה חשוב מכיוון שהיין בדרך כלל צריך להיות מתוק יותר מהאוכל שאתה משתלב איתו. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא אנג ' ל קציר מאוחר ריזלינג. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 19 דולר.
אנג ' ל קציר מאוחר ריזלינג
אנג ' ל קציר מאוחר ריזלינג
המלאך של מסינה הוף הוא יין קינוח פריך ומתוק, שנקטף מהבחירה האחרונה של ריזלינג כשהענבים כמעט צימוקים. מושלם עם פירות, עוגת גבינה וקינוחי שוקולד קלים ומתוקים.