קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות76
מגזין

פאן בס צרוב עם סלט תרד חם

פאן בס צרוב עם סלט תרד חם
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל פאן צרוב בס ים עם סלט תרד חם. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, ואת כל 30 מתכון יש 481 קלוריות, 40 גרם חלבון ו 31 גרם של שומן למנה. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. . אם יש לכם תרד תינוק, פילה ים בס, חומץ בלסמי, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן canolan אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,איבודי דובדבן-משמש כקינוח. מתכונים דומים: סטייק טונה צרוב במחבת עם רוטב תרד עגבניות, בס ים שחור צרוב עם ירקות מרירים, שומר, אשכוליות וסלט פטה, ו טונה צרובה Ahi עם סלט שעועית לבנה חמה.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

תחת ים בתפריט? נסה זיווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אתה יכול לנסות יין פינו גריג ' יו אורגני זיאובפן. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 17 דולר לבקבוק.
פינו גריג ' יו אורגני של זיובפה
פינו גריג ' יו אורגני של זיובפה
זיאובפה אורגני פינו גריג ' יו יש ניחוחות עשירים טריים של תפוחים ואגסים עם רמזים של הדרים כי לדעוך לתוך זר פרחים ועל החיך זה בהיר ורענן עם טעמים פירות נפלאים.ZIOBAFFA Pinot Grigio צמדים היטב עם מגוון רחב של מאכלים קלים יותר, במיוחד דגים/רכיכות, עוף, פסטות ברוטב שמנת וגבינות רכות יותר. זה גם אפריטיף אידיאלי. תערובת: 100% פינו גריג ' יו