קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות40
מגזין

פאנצנלה שאור עם סטייק צלוי צלוי

פאנצנלה שאור עם סטייק צלוי צלוי
Sourdough Panzanella עם סטייק צלוי צלע עשוי להיות רק מנות ראשונות אתה מחפש. מתכון נטול לקטוז זה מגיש 4 . מנה זו מכילה סביב 30 גרם חלבון 9 גרם של שומן, וסך הכל 314 קלוריות. יום העצמאות יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. אם יש לכם שמן זית extravirgin, סטייק האגף, עלי בזיליקוםוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. נסו פאנצנלה שאור עם סטייק צלוי צלוי, סטייק Panzanella בגריל עם ירקות כבושים, ו סלט Panzanella סטייק בגריל עם ויניגרט עגבניות (מתכונים דומים).

הוראות

1
כדי להכין בשר בקר, לשלב הראשון 6 מרכיבים בשקית ניילון zip-top.
מרכיבים שתצטרך
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
שקיות Ziplocשקיות Ziploc
2
הוסף 1 כף חומץ יין אדום; שקית חותם. להשרות במקרר 2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
חומץ יין אדוםחומץ יין אדום
3
כדי להכין סלט, לשלב 1 כף חומץ יין אדום, בצל, והבא 6 מרכיבים (בצל דרך מלפפון) בקערה גדולה. לכסות ולתת לעמוד בטמפרטורת החדר 2 שעות, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
חומץ יין אדוםחומץ יין אדום
מלפפוןמלפפון
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
הכן גריל.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
5
הסר סטייק מן התיק, השלכת המרינדה.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
סטייק.סטייק.
6
מניחים את הסטייק על מתלה הגריל מצופה ספריי בישול; גריל 5 דקות בכל צד או עד מידה רצויה של doneness.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
סטייק.סטייק.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
7
בואו לעמוד 5 דקות.
8
חותכים סטייק באלכסון על פני תבואה לפרוסות דקות.
מרכיבים שתצטרך
דגניםדגנים
סטייק.סטייק.
9
מוסיפים לחם ובזיליקום לתערובת מלפפון; לזרוק היטב.
מרכיבים שתצטרך
מלפפוןמלפפון
באזיל!באזיל!
לחםלחם
10
מגישים סלט מיד עם סטייק.
מרכיבים שתצטרך
סטייק.סטייק.

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)0(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מלפפון, קלופים, חצוי לאורך, פרוס דק (כ 1 1/2 כוסות)מלפפון, קלופים, חצוי לאורך, פרוס דק (כ 1 1/2 כוסות)1(יכול להיות או להרחיק)טימין מיובשטימין מיובש2(יכול להיות או להרחיק)שמן זית extravirginשמן זית extravirgin454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סטייק צלע, גזוזסטייק צלע, גזוז796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרוס דק עלי בזיליקום טרייםפרוס דק עלי בזיליקום טריים1(יכול להיות או להרחיק)שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש2(חוֹרֶף)מיץ לימון טרימיץ לימון טרי2(חוֹרֶף)רוטב סויה דל נתרןרוטב סויה דל נתרן1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדק אנכית פרוס בצל אדוםדק אנכית פרוס בצל אדום1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשאלוט טחוןשאלוט טחון1בצל צהוב בינוני, קצוץ(1/2 אינץ') cubed לחם שאור, קלוי (כ 8 אונקיות)(1/2 אינץ') cubed לחם שאור, קלוי (כ 8 אונקיות)21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרעגבניות, כל חתך לתוך 8 טריזים (כ 1 פאונד)עגבניות, כל חתך לתוך 8 טריזים (כ 1 פאונד)