קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות6
ציון בריאות5
מגזין

פודינג וניל דל שומן

פודינג וניל דל שומן
פודינג וניל דל שומן לוקח בערך 10 דקות מתחילתו ועד סופו. חלק אחד של המנה הזו מכיל כ -6 גרם חלבון , 0 גרם שומן ובסך הכל 100 קלוריות . מתאים ל-6 מנות. תמורת 65 סנט למנה , מתכון זה מכסה 5% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. המתכון הזה מטעם Taste of Home דורש חלב, יוגורט, דובדבני מרשינו ותערובת פודינג וניל. אדם אחד שמח שהם ניסו את המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה צמחונית ללא גלוטן ולקטו אובו . עם ציון ספונקולרי של 40% , המנה הזו לא כל כך מרהיבה. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם פראפוצ'ינו מפולי וניל תוצרת בית בריא (ללא סוכר, דל פחמימות, דל שומן, עשיר בחלבון) , גלידת וניל דלת שומן וקאפקייקס וניל דל שומן .

הוראות

1
בקשת ערבוב מערבבים חלב, יוגורט, תערובת פודינג ווניל. מקציפים במהירות גבוהה 2 דקות. כף לתוך כלי הגשה. לְצַנֵן. אם רוצים, מקשטים בדובדבנים ונענע.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (0.9 אונקיה) תערובת אינסטנט פודינג וניל ללא סוכרחבילה אחת (0.9 אונקיה) תערובת אינסטנט פודינג וניל ללא סוכר
1/3 כוס שמן קוקוס או צמחי1/3 כוס שמן קוקוס או צמחי
דבש הדריםדבש הדרים
חבילת עוגת שכבות וניל קפואהחבילת עוגת שכבות וניל קפואה
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
2 שיני שום (1 טחון, 1 שלם)2 שיני שום (1 טחון, 1 שלם)

יין מומלץ: קרם שרי, יין פורט, Moscato Dasti

שמנת שרי, יין פורט ומוסקטו ד'אסטי הם הבחירות המובילות שלי לפודינג וניל. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. אתה יכול לנסות את NV Johnson Estate Cream Shery. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-19 דולר לבקבוק.
NV Johnson Estate Cream Shery
NV Johnson Estate Cream Shery
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ומגע של עץ אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי מתמשך. טוב עכשיו אבל יתגמל את אלה שיאפשרו לו להזדקן"". משקה אהוב לפני הארוחה. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. נפלא גם בשעות אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי לטבילה ב""סגנון איטלקי"". "