קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות8
ציון בריאות1
מגזין

פודינג ריבס דני

פודינג ריבס דני
פודינג ריבס דני יכול להיות רק ללא גלוטן, ללא חלב, לקטו אובו צמחוני וטבעוני מתכון שחיפשת. לקינוח הזה יש 227 קלוריות, 1 גרם חלבון, ו 0 גרם שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. 3 אנשים מצאו שהמתכון הזה טעים ומשביע. יום האם יהיה מיוחד עוד יותר עם המתכון הזה. מתכון זה מ טעם הבית דורש עמילן תירס, ריבס, סוכר ומים. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 23%. ציון זה לא כל כך מרהיב. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם הם פודינג ריבס, פודינג מאודה של ריבס, ו עוגת פודינג ריבס.

הוראות

1
בסיר מביאים לרתיחה ריבס ומים. מנמיכים את האש; מבשלים, ללא כיסוי, במשך 10-15 דקות או עד שהרברב רך.
מרכיבים שתצטרך
ריבסריבס
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מסננים, שומרים נוזלים; להשליך עיסת. למדוד 4 כוסות נוזלי; לחזור למחבת.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיפים סוכר; מביאים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
סוכרסוכר
4
שלב עמילן תירס ומים קרים עד לקבלת תערובת חלקה; מערבבים לנוזל ריבס. מבשלים ומערבבים 1-2 דקות או עד שמסמיך מעט.
מרכיבים שתצטרך
עמילן תירסעמילן תירס
ריבסריבס
מיםמים
5
יוצקים לתוך מנות בודדות. מקררים לפחות 4 שעות לפני ההגשה.

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

פודינג בתפריט? נסה להתאים עם שמנת שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי, וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. אתה יכול לנסות את נ. ו. סולרה קרם שרי. סוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-17 דולר לבקבוק.
קרם סולרה שרי
קרם סולרה שרי
קרם סולרה שרי יש ענבר מבריק וגוון נחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע, בעל גוף מלא בינוני עם גימור ארוך וטעים.