קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות5
מגזין

פונדו גבינת ברי של מאטי

פונדו גבינת ברי של מאטי
פונדו גבינת ברי של מאטי יכול להיות רק ללא גלוטן, צמחוני לקטו אובו וקטוגני מתכון שחיפשת. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 24 גרם חלבון, 32 גרם שומן, ובסך הכל 451 קלוריות. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 4 מנות. 48 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. אם יש לכם גבינת ברי, שרי, מלח ופלפל ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. עם כפית ציון 47%, המנה הזו טובה. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: ברי & עירית פונדו, ברי פונדו עירית, ו פונדו ברי ופטריות בר.

הוראות

1
שפשפו את השום על כל החלק הפנימי של סיר הפונדו שלכם והשאירו את החלקים הכתושים בתחתית. אפשר גם להכין פונדו במחבת רוטב רגילה ולהעביר לסיר הפונדו, אבל למה לקבל שתי מחבתות כולן גביניות מטורפות?
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
רוטברוטב
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
סירסיר
2
מוסיפים לסיר את היין הלבן והשרי ומחממים על אש בינונית-נמוכה.
מרכיבים שתצטרך
יין לבןיין לבן
שרי.שרי.
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
3
זורקים את קוביות הגבינה בעמילן תירס לציפוי. כשהיין חם מוסיפים את הגבינה. מערבבים לאט עם כף עץ בהתחלה ואז משתמשים במטרפה. מערבבים כל הזמן כדי שלא יחרוך בתחתית הסיר. כשהגבינה נמסה מסירים אותה מהאש ומגרדים במעט אגוז מוסקט. מתבלים במלח ופלפל לפי הטעם. הפונדו צריך להיות חלק ומצפה כף עץ. אם נראה שזה נוזל, הוסיפו עוד גבינה. אם זה הוא עבה מדי, להוסיף סנסציה יותר יין-במשורה.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
עמילן תירסעמילן תירס
גבינהגבינה
מוסקטמוסקט
ייןיין
ציוד שתשתמש בו
כף עץכף עץ
מקציףמקציף
סירסיר
4
הכן את בסיס סיר הפונדו שלך ושמור על פונדו חם על אש נמוכה. הוציאו את מפיות הפשתן הטובות וערכו את השולחן. זו ארוחה להתגאות בה!
מרכיבים שתצטרך
בסיסבסיס
ציוד שתשתמש בו
סירסיר