קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות0
מטבחיםאמריקאי
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

פופקורן הודי מתובל

פופקורן הודי מתובל
תמיד כיף שיש עוד מתכון של אמריקאים, אז תנו הזדמנות ל פופקורן מתובל הודי. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 141 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 11 גרם של שומן כל אחד. זה עובד היטב כמו מתאבן במחיר סביר מאוד. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וצמחוני דיאט. גשו לסופר וקנו חמאה, שמן צמחי, גרעיני פופקורן, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. בסך הכל, מתכון זה מרוויח רע מאוד (אבל עדיין ניתן לתקן) ציון כף של 9%. נסו רעיונות אוכל למסיבה של ג'ון דיר-כדורי פופקורן תירס הודיים, פופקורן מתובל, ו פופקורן צ'ילי מתובל (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים שמן בסיר גדול מעל חום גבוה, ואז מוסיפים פופקורן, מכסים, ומנערים סיר לעתים קרובות. כאשר popping מאט, להסיר מחום עד popping מפסיק.
מרכיבים שתצטרך
פופקורןפופקורן
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מעבירים לקערה גדולה. ממיסים חמאה בסיר, ואז מוסיפים גארם מסאלה, קאיין וכורכום.
מרכיבים שתצטרך
גארם מסאלהגארם מסאלה
כורכוםכורכום
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
סירסיר
3
טפטוף על פופקורן, לזרוק היטב.
מרכיבים שתצטרך
פופקורןפופקורן
4
מפזרים את הטעם עם מלח.
מרכיבים שתצטרך
מלחמלח

יין מומלץ: ורוד נוצץ, יין מבעבע

רוזה מבעבעת ויין מוגז הן אפשרויות נהדרות לפופקורן. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים למזון ומשלימים מגוון רחב של טעמים. Kir-Yianni Akakies נוצץ רוזה עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 22 דולר לבקבוק.
Kir-Yianni Akakies נוצץ עלה
Kir-Yianni Akakies נוצץ עלה
צבע ורוד בהיר עמוק. בועות שופעות מדי המציינות את הריחות הנפלאים של Xinomavro. זוג מעולה עם מטבח ים תיכוני, מנות מתובלות של המטבח האסייתי ודגים שמנוניים. ניתן ליהנות ממנו גם כאפריטיף או אחרי ארוחה.