קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות5
ציון בריאות1
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

פופקורן-סוכריות מרשמלו

פופקורן-סוכריות מרשמלו
מנה אחת מכילה 449 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 13 גרם שומן. זה מתכון ללא גלוטן משמש 5 . אם יש לכם מקלות פופ-קרח, m & ms, vanillan extract, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתם יכולים לעשות את זה. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 10 דקות. נסו סוכריות מרשמלו, סוכריות מרשמלו, ו סוכריות מרשמלו (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים פופקורן בקערה גדולה. להמיס 3 כף. חמאה בסיר בינוני על אש בינונית. מערבבים וניל, מרשמלו ומלח. המשך לערבב עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
מרשמלומרשמלו
פופקורןפופקורן
ונילוניל
חמאהחמאה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
קערהקערה
2
יוצקים תערובת מרשמלו על פופקורן ומערבבים עם כף עץ למעיל. משמנים את הידיים בשכבה דקה של חמאה רכה, ואז מעצבים את תערובת הפופקורן ל-10 כדורים ומניחים על פיסת קלף או נייר שעווה. הקש m & Ms לתוך כדורים אז הם לדבוק. הכנס 1 מקל פופ קרח לתוך כל כדור.
מרכיבים שתצטרך
מרשמלומרשמלו
פופקורןפופקורן
חמאהחמאה
M & MsM & Ms
קרחקרח
פופפופ
ציוד שתשתמש בו
כף עץכף עץ
3
לשרת. (עמדה בדליים להיראות כמו סידורי פרחים.)

יין מומלץ: ורוד נוצץ, יין מבעבע

פופקורן בתפריט? נסה זיווג עם רוזה מבעבעת ויין מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים למזון ומשלימים מגוון רחב של טעמים. Rosé נוצץ Sophora עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
Sophora Sparkling Rose
Sophora Sparkling Rose
זוכת מדליית זהב: 2014 תחרות היין הבינלאומי לוס אנג ' לסזה עלה נוצץ עשוי שרדונה ו פינו נואר יש צבע סומק ורוד אטרקטיבי חיך חושני עם מוס מתמשך, מרענן. ניחוחות פרחוניים מענגים וטעמי ענבים אדומים עסיסיים, דובדבנים ואשכוליות ורודות עם חומציות מאוזנת וגימור שמנת, דקדנטי.