קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות12
ציון בריאות3
דיאטותפסקאטרית
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

פחזניות סרטן וגודה

פחזניות סרטן וגודה
קראב וגאודה פאפס הם המנה העיקרית שאתם מחפשים. מנה אחת מכילה 377 קלוריות, 13 גרם חלבון ו 32 גרם שומן. זה מתכון pescatarian מגיש 12 . אם יש לכם ביצים, שמן, מים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש במים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אבטיח-אפרסק ברדweather Condition כקינוח. . הכנת המנה לוקחת כ 20 דקות. מתכונים דומים: פחזניות מאפה חזיר וגודה, סרטן Rangoons (פחזניות סרטן) עם רוטב חמוץ מתוק, ו פחזניות סרטן.

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג הם הבחירה העליונה שלי לרכיכות. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא שרדונה Tenuta di Nozzole Le Bruniche. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 12 דולר.
Tenuta di Nozzole Le Bruniche Chardone
Tenuta di Nozzole Le Bruniche Chardone
Nozzole Le Bruniche הוא ביטוי אלגנטי וייחודי של מגוון שרדונה, עם זר נקי, ריחני של פירות לבנים וטרופיים לקזז על ידי ניואנסים קלים של טוסט. על החיך, זה מראה איזון מעולה של בשלות פירות מודגש על ידי חומציות טרייה ומבנה של גוף בינוני, עם רושם כולל של מורכבות עדינה. אלה חוזרים על עצמם בגימור הנקי והמתמשך, המסתיים בנימה עדינה וטעימה.