קושיבינוני
מוכן ב50 דק.
מנות4
ציון בריאות6
מגזין

פילאף אורז אפוי

פילאף אורז אפוי
אם אתה רוצה להוסיף עוד מתכונים ללא גלוטן לקופסת המתכונים שלך, פילאף אורז אפוי עשוי להיות מתכון שכדאי לך לנסות. תמורת 60 סנט למנה , מתכון זה מכסה 11% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. חלק אחד של המנה הזו מכיל כ -3 גרם חלבון , 6 גרם שומן ובסך הכל 200 קלוריות . והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים. אדם אחד התרשם מהמתכון הזה. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 50 דקות . אם יש לכם גרגירי זרעי עוף, בצל, מים וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה עובד היטב בתור מזנון במחיר סביר מאוד. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. עם ציון של 38% , המנה הזו גרועה למדי. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כמו פילאף אורז אפוי , פילאף אורז אפוי ופילאף אורז אפוי קל .

הוראות

1
ב-8 אינץ' לא משומן. תבנית אפייה מרובעת, מערבבים את כל המרכיבים. מכסים ואופים ב-375 מעלות למשך 40-45 דקות או עד שהאורז רך, תוך ערבוב לאחר 25 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
ציוד שתשתמש בו
רגל כבש, מעצםרגל כבש, מעצם
1 שקית 14 אונקיות פתיתי קוקוס ממותקים1 שקית 14 אונקיות פתיתי קוקוס ממותקים

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוזה מבעבע הם בחירה מצוינת עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שתוכלו לנסות הוא Banfi Rosa Regale Brachetto (ספליט). יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-8 דולר.
Banfi Rosa Regale Brachetto (פיצול)
Banfi Rosa Regale Brachetto (פיצול)
ל-Rosa Regale Brachetto 2013 יש בוקקט של פטל, תותים ועלי כותרת של ורדים עם חיך מרענן בשל החומציות הפריכה והטעם המפתה של הפטל. מושלם לכל אירוע. יין מבעבע ייחודי וחגיגי, אפרטיף מפתה ויין קינוח אלגנטי. משתלב היטב עם פירות ים, גבינות, מאכלים חריפים ושוקולד. הגש צונן.