קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות7
מגזין

פילה דג סנדל ברוטב ברנז

פילה דג סנדל ברוטב ברנז
פילה סנדל עם רוטב Béarnaise עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתאים ל-4 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, במנה זו יש: 201 קלוריות, 22 גרם חלבון ו 9g של שומן למנה. גשו לסופר וקנו טרגון, שן שום, פילה סנדל, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב היין הלבן היבש אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,יוגורט קפוא יין לבן כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 25 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular רע למדי של 38%. נסו פילה מצופה בפירורי לחם, פילה דג סנדל ממולא, ו פילה סנדל רך (מתכונים דומים).

הוראות

1
מפזרים פילה עם פלפל.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
2
מחממים מחבת nonstick גדולה מעל חום בינוני גבוה. פילה מעייל עם ספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
הוסף 2 פילה למחבת; לבשל 3 עד 4 דקות בכל צד או עד פתיתי דגים בקלות כאשר נבדק עם מזלג.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
הסר מהמחבת, ולהתחמם. חזור על הנוהל עם הפילה שנותר.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מוסיפים יין, בצל, שום וטרגון למחבת; מביאים לרתיחה. להפחית את החום בינוני גבוה, ומבשלים 5 עד 7 דקות או עד הנוזל מתאדה. הפחת את החום לנמוך; הוסף חמאה, פטרוזיליה ומלח. מבשלים 2 דקות או עד שחמאה נמסה.
מרכיבים שתצטרך
טרגוןטרגון
פטרוזיליהפטרוזיליה
חמאהחמאה
שוםשום
בצלבצל
מלחמלח
ייןיין
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
רוטב כפית על פילה.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
7
מגישים באופן מיידי.

ציוד

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם בחירות נהדרות לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אתה יכול לנסות יין פינו גריג ' יו אורגני זיאובפן. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 17 דולר לבקבוק.
פינו גריג ' יו אורגני של זיובפה
פינו גריג ' יו אורגני של זיובפה
זיאובפה אורגני פינו גריג ' יו יש ניחוחות עשירים טריים של תפוחים ואגסים עם רמזים של הדרים כי לדעוך לתוך זר פרחים ועל החיך זה בהיר ורענן עם טעמים פירות נפלאים.ZIOBAFFA Pinot Grigio צמדים היטב עם מגוון רחב של מאכלים קלים יותר, במיוחד דגים/רכיכות, עוף, פסטות ברוטב שמנת וגבינות רכות יותר. זה גם אפריטיף אידיאלי. תערובת: 100% פינו גריג ' יו