קושירגיל
מוכן ב42 דק.
מנות4
ציון בריאות79
מגזין

פילה חזיר ברוטב רימונים חמוציות

פילה חזיר ברוטב רימונים חמוציות
בשר חזיר פילה עם רוטב רימונים חמוציות נטול גלוטן, מנה עיקרית. והוא יספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה 2367 קלוריות, 375 גרם חלבון ו 80 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %61 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו אבקת שום, בשר חזיר, חמאה, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 42 דקות. מתכונים דומים: פילה חזיר ברוטב מחבת רימונים, פילה חזיר ברוטב רימונים, ו טנדרלוין חזיר עם רוטב בלסמי-חמוציות.

יין מומלץ: Malbec, פינו נואר, סנג ' ובזה

בשר חזיר Tenderloin ניתן לזווג עם Malbec, פינו נואר, ו Sangiovese. הגוף הקל של פינו נואר מצוין לחתכים רזים, לסנג ' ובזה בעל גוף בינוני משלימים רטבים בשרניים, תבשילים ומנות רב-מרכיבים אחרות, וזוגות מלבק טאני מלאים עם חתכים שומניים וברביקיו. אתה יכול לנסות את סיליה פיוניר מלבק. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 14 דולר לבקבוק.
סיליה פיוניר מלבק
סיליה פיוניר מלבק
2017 Finca La Celia Pioneer Malbec הוא יין אטרקטיבי עם ניחוחות של פירות טריים בשלים, בהרמוניה מושלמת עם עדינות של סיגליות ו oak הזדקנות הערות. התקפה טובה מאוד על החיך, עם ריכוז פירותי, טיפוסי של Malbec, חיך מוצק בינוני אבל באותו זמן אלגנטי. זהו מלבק אידיאלי לשתות עם רוסטביף ארגטין עם "אמפנדס" טיפוסי.