קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות8
ציון בריאות14
מגזין

פילה חזיר ג'ינג'ר-כתום

פילה חזיר ג'ינג'ר-כתום
אם אתה רוצה להוסיף עוד ללא גלוטן וללא חלב מתכונים לרפרטואר שלך, שקדי חזיר ג'ינג'ר-תפוז עשויים להיות מתכון שכדאי לנסות. למנה העיקרית הזו יש 198 קלוריות, 24 גרם חלבון, ו 6 גרם שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. אם יש לכם רוטב סויה, שורש ג'ינג'ר, תרכיז מיץ תפוזים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. 1 אדם התרשמו מתכון זה. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 40 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 53%. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם טריאקי וג'ינג'ר בשר חזיר, שקדי חזיר מזוגגים כתומים, ו שום-ג'ינג'ר טורקיה.

הוראות

1
בבלנדר או במעבד מזון, שלבו את שמונת המרכיבים הראשונים; מכסים ומעבדים עד לקבלת תערובת חלקה.
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
בלנדרבלנדר
2
יוצקים לשקית ניילון גדולה הניתנת לסגירה חוזרת; מוסיפים את החזיר. חותם תיק ולהפוך מעיל. מכניסים למקרר למשך 8 שעות או למשך הלילה.
מרכיבים שתצטרך
חזירחזיר
ציוד שתשתמש בו
שקיות Ziplocשקיות Ziploc
3
בסיר קטן, לשלב את החומרים זיגוג. מבשלים ומערבבים על אש בינונית עד להסמכה; מניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
זיגוגזיגוג
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
4
מסננים וזורקים את המרינדה. בעזרת מלקחיים עם ידית ארוכה, הרטיבו מגבת נייר בשמן בישול וציפו קלות את מתלה הגריל. הכן גריל לחום עקיף באמצעות מחבת טפטוף.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
מרינדהמרינדה
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
גרילגריל
מלקחייםמלקחיים
מחבתמחבת
5
מניחים חזיר על תבנית טפטוף וצולים, מכוסה, על אש בינונית עקיפה למשך 10-13 דקות מכל צד או עד שמדחום בשר קורא 160 אח, ומבריש בזיגוג במהלך 10 הדקות האחרונות.
מרכיבים שתצטרך
זיגוגזיגוג
בשרבשר
חזירחזיר
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
גרילגריל
מחבתמחבת
6
הניחו לעמוד 5 דקות לפני החיתוך.
7
מגישים עם כל הזיגוג שנותר.
מרכיבים שתצטרך
זיגוגזיגוג

יין מומלץ: פינו נואר, Malbec, סנג ' ובזה

פינו נואר,מלבק וסנגיובזה הם הבחירות המובילות שלי לפילת חזיר. גופו הקל של פינו נואר נהדר לחתכים רזים, סנג ' יובזה בעלת גוף בינוני משלימה רטבים בשריים, תבשילים ומנות מרובות מרכיבים אחרות, וזוגות מלבק טאני בעל גוף מלא עם נתחי שומן וברביקיו. אתה יכול לנסות את הכרם לה קאדו רושו פינו נואר. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-49 דולר לבקבוק.
כרם לה קדו רושו פינו נואר
כרם לה קדו רושו פינו נואר