קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות6
ציון בריאות14
מגזין

פילה חזיר משמש

פילה חזיר משמש
משמש בשר חזיר Tenderloin נטול גלוטן, ומספק כ 6 מנות. במנה עיקרית זו יש 488 קלוריות, 32 גרם חלבון ו 13 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן הכנת המתכון כ 55 דקות. אם יש לכם בשר חזיר פילה, מלח ופלפל, שרי, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב החמאה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת חמאת קינמון כקינוח. מתכון זה מ Allrecipes יש 1 אוהדים. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular די טוב של 54%. נסו בשר חזיר מזוגג משמש, בשר חזיר טנדרלוין עם זיגוג משמש, ו בשר חזיר ממולא משמש (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות F (175 מעלות C).
2
מורחים חמאה על כל בשר החזיר. מתבלים במלח, פלפל וקורנית.
מרכיבים שתצטרך
3
מערבבים אבקת שום, שימורי משמש, דבש ושרי בקערה נפרדת.
מרכיבים שתצטרך
4
צולים את החזיר בתנור שחומם מראש במשך 30 עד 40 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
הסר את החזיר מהתנור ומברשת עם רוטב משמש. תחזיר את החזיר לתנור. המשך צלייה, צולה מדי פעם עם הרוטב שנותר, עד החזיר הוא כבר לא ורוד במרכז, על 15 דקות. מדחום שנקרא מיידית מוכנס למרכז צריך לקרוא 145 מעלות F (63 מעלות c).
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: Malbec, פינו נואר, סנג ' ובזה

מלבק, פינו נואר וסנג ' ובזה הם הבחירה הראשונה שלי לטנדרלוין חזיר. הגוף הקל של פינו נואר מצוין לחתכים רזים, לסנג ' ובזה בעל גוף בינוני משלימים רטבים בשרניים, תבשילים ומנות רב-מרכיבים אחרות, וזוגות מלבק טאני מלאים עם חתכים שומניים וברביקיו. אלמה דה לוס אנדס Reserva Malbec עם 4.7 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
Alma de Los Andes Reserva Malbec
Alma de Los Andes Reserva Malbec
ענבים נבחרים מעמק Agrelo ו-Uco מטופלים בשריה ארוכה ו-12 חודשים של טיפול באלון כדי לייצר את המלבק הטעים, הפירותי העוצמתי הזה, הכולל הערות של אוכמניות ובויזנברי עם מגע של מינרליות.