קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות50
מגזין

פיצה בצל ירוק וארוגולה פרמזן

פיצה בצל ירוק וארוגולה פרמזן
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל בצל ירוק & פרמזן ארוגולה Pizzan. והוא מתאים להגשה ל 2 מנות סועדים.. מנה זו מכילה כ 69 גרם חלבון 47 גרם של שומן, וסך הכל 1704 קלוריות. גשו לסופר וקנו קישואים, מלח, גבינת פרמזן ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הבצק פיצה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פיצה לקינוח בגריל כקינוח. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-36 היו אומרים שזה פגע במקום. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. זה הוא יקר מתכון לאוהדים של מזון ים תיכוני. מתכונים דומים: קישואים, בצל ירוק ופרמזן פיצה, פיצת אבטיח בגריל עם אוכמניות, פרמזן וארוגולה, ו פיצה פסטו מחיטה מלאה עם ארוגולן טרי ופרמזן.

הוראות

1
אופים במשך 10 דקות.
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
2
מוציאים מהתנור ומחלקים את רוב הברוקולי והקישואים בין שתי הפיצות.
מרכיבים שתצטרך
1 כף בזיליקום טרי טחון או 1/2 כפית בזיליקום יבש1 כף בזיליקום טרי טחון או 1/2 כפית בזיליקום יבש
עד 3 קישואים בינוניים, מגוררים גס (בערךעד 3 קישואים בינוניים, מגוררים גס (בערך
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
3
מפזרים את רוב הפארם הנותר וחוזרים לתנור למשך 10 דקות.
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
4
הסר שוב, מעל כל פיצה עם ארוגולה, מפזרים מלח, ולחזור לתנור במשך 5 דקות, עד ארוגולה יש רק נבול. למעלה עם Parm הנותרים לשרת.
מרכיבים שתצטרך
חזה עוף רוטיסריחזה עוף רוטיסרי
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן

מרכיבים

2חופניםחזה עוף רוטיסריחזה עוף רוטיסרי2ריבס, קצוץ טרי או קפואפיצה בצל ירוק וארוגולה פרמזןפיצה בצל ירוק וארוגולה פרמזן1-2 כפות שמן זית כתית מעולהאתה עושה את הבצל הירוק וקלוי קישואים וברוקולי מראש אם אתה רוצהאתה עושה את הבצל הירוק וקלוי קישואים וברוקולי מראש אם אתה רוצה1ראש קטןברוקולי (כדי להניב כ 2 כוסות של ספירס)ברוקולי (כדי להניב כ 2 כוסות של ספירס)11 קילו קישואים,1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון2ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן זיתשמן זית2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת פרמזן מגוררת טריגבינת פרמזן מגוררת טרי1מתכון פיצה בצקמתכון פיצה בצק2מחלקים את הבצל הירוק בין שני המלבנים של בצק פיצה, מכסה הכל אבל על סנטימטר סביב הקצה. למעלה עם כ 1/4 כוס פרמזן כלמחלקים את הבצל הירוק בין שני המלבנים של בצק פיצה, מכסה הכל אבל על סנטימטר סביב הקצה. למעלה עם כ 1/4 כוס פרמזן כל2ריבס, קצוץ טרי או קפואלילי אהבה את הפיצה, וכך גם אני.לילי אהבה את הפיצה, וכך גם אני.2ריבס, קצוץ טרי או קפואבית הספר היסודי הזה התקרב אליי, וערב אותי מכינה פיצה ירוקה ומזמינה את לילי, העורכת הראשית של קולג'קטן למטבח, לאכול אותה איתי.בית הספר היסודי הזה התקרב אליי, וערב אותי מכינה פיצה ירוקה ומזמינה את לילי, העורכת הראשית של קולג'קטן למטבח, לאכול אותה איתי.2ריבס, קצוץ טרי או קפואמתכוןמתכון2ריבס, קצוץ טרי או קפואפתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום2ריבס, קצוץ טרי או קפואמלחמלח2קבוצותבצל ירוק, קצוץבצל ירוק, קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיוצקים מים על הבצל הירוק ומפזרים מלח. מכסים את הצלחת בנייר כסף ואופים במשך 25 דקות, עד שהבצל הירוק מריח מתוק ואוניוני ונראה נבוליוצקים מים על הבצל הירוק ומפזרים מלח. מכסים את הצלחת בנייר כסף ואופים במשך 25 דקות, עד שהבצל הירוק מריח מתוק ואוניוני ונראה נבול1עד 3 קישואים בינוניים, מגוררים גס (בערךעד 3 קישואים בינוניים, מגוררים גס (בערך2ריבס, קצוץ טרי או קפואלהחזיר את התנור ל 425°Fלהחזיר את התנור ל 425°F