קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 25 דק.
מנות6
ציון בריאות60
מגזין

פיצה תרד בריא ריקוטה

פיצה תרד בריא ריקוטה
המתכון תרד בריא פיצה ריקוטה יכול לספק את התשוקה הים תיכונית שלך בערך 2 שעות ו-25 דקות. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 368 קלוריות, 19 גרם חלבון ו 10 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %27 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. כמה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. אם יש לך שום, חצי גבינת מוצרלה רזה, שמן זית, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הקמח מאפה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,לחם בננה מס ' 7 כקינוח. נסו פיצה תרד וריקוטה, פיצה תרד וריקוטה, ו תרד ממולא ריקוטה ופאי פיצה ברוקולי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים את שני סוגי הקמח ו 1/4 כפית מלח בקערה גדולה ולעשות באר במרכז. מערבבים 1 1/4 כוסות מים חמים עם שמן זית ושמרים ויוצקים לתוך הבאר בקערת הקמח. מערבבים עד הבצק רך ואגי צורות ולאחר מכן להפוך על לוח מקומח קלות ללוש עד חלקה הבצק קופץ בחזרה כאשר לחוץ עם האגודל.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
בצקבצק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מיםמים
שמריםשמרים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מעבירים לקערה מצופה ספריי בישול nonstick, ערפל את כדור הבצק, לכסות ולתת לעמוד עד הוכפל בגודל, על 1 שעה. מחלקים את הבצק ל 2 חתיכות לגלגל כל אחד לכדור. לכסות באופן רופף ולתת לנוח 30 דקות נוספות.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
בצקבצק
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
1
שלב את אורגנו, עגבניות ושום במחבת קטנה ולהביא לרתיחה מעל חום בינוני. המשיכו לבשל, לערבב ולרסק קלות את העגבניות עם מרית, עד שהעגבניות ישחררו את הנוזל שלהם והרוטב הפך סמיך ודביק, כ -15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
אורגנואורגנו
שוםשום
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
מריתמרית
2
הסר מהחום, מתבלים במלח ופלפל ומערבבים בבזיליקום.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
באזיל!באזיל!
1
מניחים 2 סדינים אפייה בתנור ולהפוך את התנור ל 500 מעלות F. למתוח ו/או לגלגל כל פיסת בצק עד דק מאוד ומניחים כל אחד על פיסת נייר קלף מקומח קל כי הוא באותו גודל כמו יריעות אפייה חימום בתנור (הבצק יהיה צורה אליפסה כפרית). לשפשף כל פיסת בצק עם 1 כפית שמן, מפזרים 1/4 כפית מלח ו 1/8 כפית פלפל ולהעביר בזהירות את דפי האפייה החמים.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
בצקבצק
גלולגלול
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
נייר אפייהנייר אפייה
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
2
אופים עד השחמה קלה, 8 עד 10 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
הסר מהתנור באופן שווה להפיץ כל פיצה קרום עם הרוטב, מתפשט על 1/2 אינץ ' מהקצה, ולאחר מכן העליון עם מוצרלה, פרמזן ותרד. חזרו לתנור והמשיכו לאפות עד שהקרום פריך והגבינה נמסה ונשחמת בכתמים, 6 עד 8 דקות, מסובבת את המחבתות במידת הצורך.
מרכיבים שתצטרך
קרום פיצה מוכןקרום פיצה מוכן
מוצרלהמוצרלה
פרמזןפרמזן
תרדתרד
גבינהגבינה
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
4
מוציאים מהתנור ומניחים כפיות קטנות של ריקוטה על הפיצות ומפזרים בזיליקום טרי.
מרכיבים שתצטרך
בזיליקום טריבזיליקום טרי
גבינת ריקוטהגבינת ריקוטה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
5
מפזרים את הפיצות עם מלח פתיתי פלפל אדום כתוש, אם משתמשים.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
מלחמלח

מרכיבים

1מעטפהשמרים יבשים פעיליםשמרים יבשים פעילים170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בייבי תרד, מאודה, סחוט יבש קצוץ גסבייבי תרד, מאודה, סחוט יבש קצוץ גס6ריבס, קצוץ טרי או קפואבזיליקום טרי קרוע, לקישוטבזיליקום טרי קרוע, לקישוט4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לחם, ועוד לאבקקמח לחם, ועוד לאבק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי בזיליקום טריים וקצוציםעלי בזיליקום טריים וקצוצים2ציפורןשום, פרוס דקשום, פרוס דק6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשרמלח כשר6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור טחון טרימלח כשר ופלפל שחור טחון טרי11 קילו קישואים,1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)2(יכול להיות או להרחיק)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1(יכול להיות או להרחיק)אורגנו מיובשאורגנו מיובש2(חוֹרֶף)פרמזן מגוררתפרמזן מגוררת3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלק מגורד-גבינת מוצרלה דל שומןחלק מגורד-גבינת מוצרלה דל שומן1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקpart-גבינת ריקוטה דל שומןpart-גבינת ריקוטה דל שומן2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח מאפה מחיטה מלאה, כמו הטחנה האדומה של בובקמח מאפה מחיטה מלאה, כמו הטחנה האדומה של בוב4עגבניות שזיף, cored וקצוץ גסעגבניות שזיף, cored וקצוץ גס6ריבס, קצוץ טרי או קפואפתיתי פלפל אדום כתוש, לפיזור, אופציונליפתיתי פלפל אדום כתוש, לפיזור, אופציונלי

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקי עובד ממש טוב עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. Antinori Badian A Passignano Chiani Classico Gran Selezione עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 60 דולר לבקבוק.
Antinori Badia a Passignano Chianti Classico Gran Selezione
Antinori Badia a Passignano Chianti Classico Gran Selezione
בצבע אדום אודם עז, היין מציג ניחוחות הן של פירות והן את התחושות האופייניות של אלון, אשר מתמזגים בהרמוניה ומציעים גם הערות בלסמיות וגרפיט על האף. החיך עשיר, עם טאנינים גמישים ומאוזנים יחד עם הרעננות התוססת האופיינית לסנג ' ובזה. הסיום ואת טעם לוואי הם של התמדה בולטת לחזור על הערות של פירות יער הראשון הרגיש על האף.