קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות8
ציון בריאות4
מגזין

פיצות עוף על האש

פיצות עוף על האש
פיצות עוף ברביקיו היא מנה עיקרית המגישה 8. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 20 גרם חלבון, 12 גרם שומן, ובסך הכל 346 קלוריות. מתכון זה מ טעם הבית דורש רוטב ברביקיו, כוסברה, בצל ומלח. זמן הכנת המתכון כ 35 דקות. עם כפית ציון של 34%, המנה הזו די גרועה. מתכונים דומים: פיצות עוף על האש, פיצות טורטיה עוף על האש, ו פיצות עוף טיקה.

הוראות

1
מפזרים עוף במלח ופלפל. הרטיבו מגבת נייר בשמן בישול; בעזרת מלקחיים עם ידית ארוכה, ציפו קלות את מתלה הגריל. צולים עוף, מכוסה, על אש בינונית או צולים 4 אינץ'. מהאש למשך 5-7 דקות מכל צד או עד שמדחום קורא 170 דקות, מתבשל לעתים קרובות עם 1/2 כוס רוטב ברביקיו. מניחים בצד ושומרים על חום.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
רוטב ברביקיורוטב ברביקיו
שמן בישולשמן בישול
עוף שלםעוף שלם
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
מדחום מטבחמדחום מטבח
גרילגריל
מלקחייםמלקחיים
2
מחלקים בצק לשניים. על משטח מקומח קלות, מגלגלים כל מנה ל -12 אינץ'. 10 אינץ'. מלבן. מברישים קלות את שני צידי הבצק בשמן; מניחים על הגריל. מכסים וצולים על אש בינונית למשך 1-2 דקות או עד שהתחתיות משחימות קלות.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
גלולגלול
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
3
מוציאים מהגריל.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
4
חותכים את העוף ל-1/2 אינץ'. קוביות.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
5
מורחים את הצד הצלוי של כל קרום עם 1/4 כוס רוטב ברביקיו; שכבה עם עוף, בצל, גבינה וכוסברה. חזור לגריל. מכסים ומבשלים כל פיצה במשך 4-5 דקות או עד שהתחתית משחימה קלות והגבינה נמסה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ברביקיורוטב ברביקיו
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
עוף שלםעוף שלם
גבינהגבינה
קרוםקרום
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל

יין מומלץ: סנג ' ובזה, שיראז, יין ברברה

פיצה עובדת ממש טוב עם יין סנג ' ובזה, שיראז וברברה. היין הטוב ביותר עבור פיצה תלוי תוספות! פיצה ברוטב אדום תדרוש יין אדום עם קצת חומציות, כמו ברברן או סנג ' ובזה. הוסף פפרוני או נקניק ואתה יכול ללכת נועז יותר עם סירה. אתה יכול לנסות לה גרנד קורטאז ' בלאן דה בלאנס ברוט. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.9 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-19 דולר לבקבוק.
בית המשפט הגדול בלאנק דה בלאנס ברוט
בית המשפט הגדול בלאנק דה בלאנס ברוט
הזר מציג רמזים לתפוח ירוק, יערה ובריוש קלוי. על החיך, איזון עדין של יובש וחומציות משתהה עם מעט לימון מאייר, טל דבש ותווים פרחוניים רכים. מלון בלאן דה בלאנס ברוט הוא מאוד מטבח וידידותי לקוקטיילים. נסה את זה עם מתאבנים מלוחים, פופקורן בחמאה, מנות פסטה שמנת, עוף מטוגן, מנות אסייתיות חריפות, פירות ים, קינוחים על בסיס פירות או גבינה רכה למחצה. מערבבים עם ליקרים של פרחי סמבוק או פירות, או מיץ טרי ומשקאות חריפים איכותיים לקוקטייל נוצץ קליל ומרענן.התערובת: שרדונה מקנה עומק ומורכבות לאיזון הכללי ואילו שנין בלאן מעניק הדרים ורמזים לדבש למרקם קרמי. החומציות הגבוהה יותר של קולומברד מספקת מבנה, אורך ומינרליות נעימה שמוסיפה בפרופיל הפירות של אוגני בלאן. ענבים מקורם בטרוארים איכותיים בצרפת, כמו בורגונדי ועמק לואר.