קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות100
מגזין

סלט Ahi אסיאתי

סלט Ahi אסיאתי
סלט Ahi אסיה עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. המתכון הזה מכסה %44 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה סביב 34 גרם חלבון 23 גרם של שומן, וסך הכל 430 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. 34 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לכם שומשום, סושי כיתה ahi טונה, ווסאבי, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב גרידת הסיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות מרמלדה כתומות עם זיגוג גרידת תפוז כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, מתכונים דומים: סלט אסיאתי + רוטב סלט אסיאתי, סלט אטריות ראמן אסייתי פריך (פחות או יותר סלט הכריך הטוב ביותר אי פעם), ו סלט אטריות ראמן אסייתי פריך (Aka בעצם סלט ארוחה משותפת הטוב ביותר אי פעם).

יין מומלץ: Gewurztraminer, Chenin Blanc, ריזלינג

גוורצטרמינר, צ ' נין בלאן וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לאסיאתים. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. ה-Zind-Humbrecht Clos Saint Urbain Rangen de Thann Grand Cru Vendange Tardive Gewurztraminer עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 125 דולר לבקבוק.
Zind-Humbrecht Clos Saint Urbain Rangen de Thann Grand Cru Vendange Tardive Gewurztraminer
Zind-Humbrecht Clos Saint Urbain Rangen de Thann Grand Cru Vendange Tardive Gewurztraminer
"הניחוחות מורכבים: תבלין, עור, מינרלים, שעווה / דבש, מנגו, ליצ' י ואילו החיך הוא רחב ו unctuous עם עידון גדול & אורך. אידיאלי בפני עצמו או ללוות גבינות בשלות או מלוחות, סלמי, כבד אווז, מנות רטובות שמנת, או קינוחים מלוחים."