קושימומחה
מוכן ב50 דק.
מנות6
ציון בריאות31
מגזין

פיקניק ממולא: טונה וארטישוק ממולאים עגבניות, פלפל אדום, פטה ואפונה אפונים ממולאים קישואים, אגוז וסוכר חום ממולאים תפוחים מקינטוש

פיקניק ממולא: טונה וארטישוק ממולאים עגבניות, פלפל אדום, פטה ואפונה אפונים ממולאים קישואים, אגוז וסוכר חום ממולאים תפוחים מקינטוש
צריך מנה עיקרית פסקטריאנית? פיקניק ממולא: Tunan ו ארטישוק ממולאים עגבניות, פלפל אדום, Fetan ואפונה אפון ממולא קישואים, אגוז וסוכר חום ממולא מקינטוש תפוחים יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מנה אחת מכילה עד 32 גרם חלבון 55 גרם של שומן, וסך הכל 985 קלוריות. המתכון הזה מכסה %41 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו גבינת פטה, מלח ופלפל, סוכר חום ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב אגוז מוסקט הקרקע אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת מוסקט אוכמניות כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 50 דקות. נסו קישואים ממולאים בפארו, פלפל אדום ופטה, פטה-תחתיות ארטישוק ממולאות, ו פטה-עגבניות ממולאות (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מחממים תנור ל 425 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
חתוך פרוסה דקה מתחתית כל תפוח.
מרכיבים שתצטרך
תפוחתפוח
4
חותכים את צמרות תפוחים לקצץ דרך העור של צמרות תפוחים, לקצץ צריך להיות 1/2 אינץ ' רחב. חלול את התפוחים עם סכין קילוף קטן, גילוף חלל עבור המילוי. לשפשף את צמרות חללים עם טריזים של לימון כדי לעכב בראונינג.
מרכיבים שתצטרך
תפוחתפוח
לימוןלימון
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
סכיןסכין
5
מערבבים חמאה, סוכר, אגוז מוסקט, קינמון, אגוזים, קמח ושיבולת שועל בקערה-תערובת צריכה להיות מתפוררת-ולאחר מכן לארוז לתפוחים.
מרכיבים שתצטרך
קינמוןקינמון
שיבולת שועלשיבולת שועל
תפוחתפוח
חמאהחמאה
מוסקטמוסקט
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
אגוזיםאגוזים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
6
מניחים תפוחים בתבנית אפייה רדודה ומוסיפים 1/4 אינץ ' של מים לצלחת.
מרכיבים שתצטרך
תפוחתפוח
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
7
אופים תפוחים 17 עד 20 דקות, עד מילוי בועות ותפוחים רכים אבל לא רכים.
מרכיבים שתצטרך
תפוחתפוח
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
8
הסר מהתנור.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
9
מגישים חם או טמפרטורת החדר.
10
עבור עגבניות ממולאות, לערבב טונה הבא 7 מרכיבים לשלב. מתבלים במלח ופלפל, לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
עגבנייהעגבנייה
טונהטונה
11
חותכים פרוסה דקה מהחלק התחתון של כל עגבניה כדי לייצב אותו. זרע חלול את העגבניה עם כפית על קערת אשפה או לתוך כיור עם מערכת סילוק. עגבניות עונה עם מלח ופלפל, ואז למלא עם סלט, mounding הטונה למעלה. העגבניות מוכנות להגיש או לצנן.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
עגבנייהעגבנייה
טונהטונה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
12
עבור קישואים, לשלב אפונים חומוס והבא 4 מרכיבים במעבד מזון ולעבד עד חלקה. מתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
חומוסחומוס
קישואיםקישואים
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
13
חותכים כל קישואים חצי לאורכו. חלול את הזרעים, מה שהופך את מקום למילוי, באמצעות כף מרק. מילוי סקווש עם אפונת אפונים וגבינת פלפל אדום באמצעות מרית גומי.
מרכיבים שתצטרך
פלפל אדוםפלפל אדום
קישואיםקישואים
גבינהגבינה
סקוושסקווש
זרעיםזרעים
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
מריתמרית
14
חותכים את הקישואים לחתיכות 2 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
קישואיםקישואים

מרכיבים

61 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרתפוחים מקינטושתפוחים מקינטוש1-2 כפות שמן זית כתית מעולהלבבות ארטישוק במים, מנוקז וקצוץלבבות ארטישוק במים, מנוקז וקצוץ6(חוֹרֶף)חמאה, מרוכךחמאה, מרוכך425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אפוני חומוס, מנוקזאפוני חומוס, מנוקז2מאמן פפ מסווג 200-נוכחיסלרי, קצוץסלרי, קצוץ6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור גסמלח ופלפל שחור גס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(בריטניה משתמשת בדומדמניות)(בריטניה משתמשת בדומדמניות)227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת פטה, מתפוררתגבינת פטה, מתפוררת3(חוֹרֶף)פטרוזיליה קצוצה בעלת עלה שטוח, קומץפטרוזיליה קצוצה בעלת עלה שטוח, קומץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, סדוק מן העורשום, סדוק מן העור1(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון0(יכול להיות או להרחיק)אגוז מוסקט מגורד טרי או טחוןאגוז מוסקט מגורד טרי או טחון1לימון, juicedלימון, juiced1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזיתים מגולענים קלמטה, כמה חופנים, קצוציםזיתים מגולענים קלמטה, כמה חופנים, קצוצים2טריזים לימוןטריזים לימון1לימון, מקונן ומיץלימון, מקונן ומיץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשיבולת שועלשיבולת שועל6ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן זית כתית מעולה, לטפטוףשמן זית כתית מעולה, לטפטוף11 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרבצל אדום, קצוץבצל אדום, קצוץ2פלפלים אדומים קלויים, מנוקזיםפלפלים אדומים קלויים, מנוקזים6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפלמלח ופלפל2פחיותטונה איטלקית בשמן זית, מנוקזת ומתקלפתטונה איטלקית בשמן זית, מנוקזת ומתקלפת6עגבניות בשלות גפן, אדום, צהוב, או מעורבעגבניות בשלות גפן, אדום, צהוב, או מעורב1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחתיכות אגוזחתיכות אגוז21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרקישואים סקווש, שטףקישואים סקווש, שטף

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

מרלו, פינו נואר ויין רוזה הם בחירה מצוינת לטונה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא מקור יין נאפה עמק מרלו. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 34 דולר.
מקור יין נאפה עמק מרלו
מקור יין נאפה עמק מרלו
מרלו 2006 שלנו אינו ביישן, עם גוון גארנט עמוק וכהה וניחוחות שופעים של שחור עשירדובדבן, קסיס וציפורן. טאנינים נגישים ומשולבים ממסגרים את הפרי הכהה הנדיבטעמים ומעילים את החיך בקטיפה רכה. הגימור הארוך והפירותי, מהול בתבליני הסתיו.,מסתיים עם zing חמוציות תוסס. "זהו יין קלאסי מאוד מבציר מדהים. קחזה, מיילס!"צוחק יינן טום רינלדי, עם התייחסות לסרט לצדדים.