קושימומחה
מוכן ב1 ש, 32 דק.
מנות1
ציון בריאות72
מגזין

פירות ים במרינדה הדר

פירות ים במרינדה הדר
פירות הדר מושרים Swordfish עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. המתכון הזה מכסה %60 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 1 מנות. עם 2059 קלוריות, 138 גרם חלבון ו 154 גרם של שומן כל אחד. לך לחנות ותביא צ'ילי סראנו, מיץ ליים, גרידת ליים, ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש ב גרידת הסיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות מרמלדה כתומות עם זיגוג גרידת תפוז כקינוח. מתכון זה של Recipezaar כולל מאווררים 1. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -32 דקות. , שהוא מוצק. מתכונים דומים: דג חרב עם סלט הדר, דג חרב עם פסטו הדרים, ו דג חרב מצופה בזיגוג.

הוראות

1
מניחים את כל החומרים , כולל סטייקים דג חרב, בשקית גדולה Ziploc לפחות 1 שעה או לילה במקרר.מחממים את הגריל לפחות 10 דקות על גבוה.מבשלים את דג החרב במשך כ 6 דקות לכל צד.דג החרב נעשה כאשר מתפורר במרכז.
מרכיבים שתצטרך
דג חרבדג חרב
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים בתפריט? נסה זיווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. פינוט גרי Loveblock עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 24 דולר לבקבוק.
Loveblock פינו גרי
Loveblock פינו גרי
Loveblock פינו גרי הוא זהב חיוור עם רמזים של ירוק. בציר 2013 הוא סגנון יבש עם ניחוחות פרחוניים וקמצוץ אננס בשל. החיך חושף אגס שלוק ותפוז דם, ומסיים בנגיעה של הדרים, מרקם טוב ותחושת פה עשירה.