קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות6
ציון בריאות30
מגזין

פיתות שעועית וירקות

פיתות שעועית וירקות
אם יש לך בערך 20 דקות לבלות במטבח, פיתות שעועית וצמחוניות עשויות להיות מתכון צמחוני ללא חלב ולקטו אובו שכדאי לנסות. מתאים ל-6 מנות. מנה אחת מכילה 186 קלוריות, 5 גרם חלבון ו-8 גרם שומן. תמורת 92 סנט למנה, מתכון זה מכסה 14% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אדם אחד מצא את המתכון הזה טעים ומשביע. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. גשו לסופר וקנו בצל, עגבניות משומרות, פיטאנים ועוד מספר מצרכים להכין אותו היום. אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 64%, וזה די טוב. מתכונים דומים: פיתות צמחוניות ממולאות, פיתות עוף צמחוניות ופיתות בורגר צמחוניות.

הוראות

1
בקערה מערבבים את תשעת המרכיבים הראשונים; לְהַפְרִישׁ. בצנצנת עם מכסה הדוק, מערבבים את השמן, החומץ, החרדל, הדבש, מיץ הליים, אבקת השום, המלח, הכמון והקאיין; נער היטב. מרפדים חצאי פיתות בחסה; ממלאים כל אחד בכ-1/3 כוס תערובת ירקות.
מרכיבים שתצטרך
6 פיתה מחיטה מלאה 6 אינץ'), חצויה6 פיתה מחיטה מלאה 6 אינץ'), חצויה
פיתה מחיטה מלאה 6 אינץ'), חצויהפיתה מחיטה מלאה 6 אינץ'), חצויה
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
שמן זית בתוספת 3 עד 4 כפותשמן זית בתוספת 3 עד 4 כפות
1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים
מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דקמלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים
¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו
1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
שילוב של ה-2שילוב של ה-2
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מטפטפים רוטב.

מרכיבים

266אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שימורי שעועית אדומה, שטוף סחוטשימורי שעועית אדומה, שטוף סחוט283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול עגבניות חתוכות לקוביות וצ'ילי ירוק, סחוטיכול עגבניות חתוכות לקוביות וצ'ילי ירוק, סחוט0(יכול להיות או להרחיק)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם3(חוֹרֶף)חרדל דיז'וןחרדל דיז'ון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כוסברה טריה טריהכוסברה טריה טריה165אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תירס טרי או קפואתירס טרי או קפוא0(יכול להיות או להרחיק)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה0(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון2(חוֹרֶף)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים12עלי חסהעלי חסה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 תות, קלוף1 תות, קלוף3(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות40אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בצל קצוץ דקבצל קצוץ דק66-inchswhole wheat pita 6 inches), halvedwhole wheat pita 6 inches), halved178אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כרוב אדום פרוס דקכרוב אדום פרוס דק3(חוֹרֶף)1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סקווש קיץ צהוב חתוך לקוביותסקווש קיץ צהוב חתוך לקוביות62אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קישואים חתוכים לקוביותקישואים חתוכים לקוביות