קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות6
ציון בריאות8
מגזין

פלפל שרימפס סקמפי

פלפל שרימפס סקמפי
פלפל שרימפס סקמפי יכול להיות רק הים התיכון מתכון שאתה מחפש. מתכון זה משמש 6. המתכון הזה מכסה 18% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. צופה בדמות שלך? למתכון הפסקטרי הזה יש 283 קלוריות, 21 גרם חלבון, ו 10 גרם שומן למנה. רק כמה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 1 אוהדים. גשו לסופר וקנו פלפל, שיני שום, שרימפס, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש בחמאה אתה יכול לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם עוגת חמאת קינמון כמו קינוח. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 47%. הציון הזה די טוב. נסו לימון פלפל שרימפס סקמפי, לימון פלפל שרימפס סקמפי, ו שרימפס 2 דרכים: רוטב סויה-שרימפס בגריל עם סלט תרד וסקמפי בסגנון חדש עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מבשלים פסטה לפי הוראות החבילה. בינתיים, במחבת טפלון גדולה המצופה בתרסיס בישול, הקפיצו את הקישואים, הבצל, הפלפלים והשום עד שהם רכים.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
קישואיםקישואים
פלפליםפלפלים
שוםשום
בצלבצל
פסטהפסטה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים את השרימפס; מבשלים ומערבבים 2-4 דקות או עד שהשרימפס הופך ורוד. מערבבים פנימה את החמאה, האורגנו והבזיליקום.
מרכיבים שתצטרך
אורגנואורגנו
חמאהחמאה
שרימפסשרימפס
באזיל!באזיל!
3
מסננים פסטה; מוסיפים למחבת וזורקים לציפוי.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מפזרים גבינת פרמזן.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן

ציוד

יין מומלץ: סוביניון בלאן, ריזלינג, פינו גריג ' יו.

שרימפס עובד ממש טוב עם סוביניון בלאן, ריזלינג ופינו גריגיו. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס שהוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן או ברוטב שום. משפחת גמבל כרמים גמבל כרם סוביניון בלאן עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
משפחת גמבל כרמים גמבל כרם סוביניון בלאן
משפחת גמבל כרמים גמבל כרם סוביניון בלאן
ניחוחות תוססים של סמבוק דבש, תפוח מתובל וריבת הדרים. חומציות פריכה ומרעננת נשואה עם טעמי תמיכת פה שמנוניים סוערים של אגס אפוי, ליים ויסמין. הסיום ארוך עם מינרלים מורכבים,פלפל לבן והדרים.