קושירגיל
מוכן ב16 דק.
מנות4
ציון בריאות44
מגזין

פנזנלה ארטישוק ועגבניות

פנזנלה ארטישוק ועגבניות
אם אתה רוצה להוסיף עוד הים התיכון מתכונים לקופסת המתכונים שלך, ארטישוק ועגבניות פנזנלה עשויים להיות מתכון שכדאי לנסות. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. זה מנות ראשונות יש 674 קלוריות, 24 גרם חלבון, ו 21 גרם שומן למנה. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. 1697 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו זיתים, עגבניות, שמן זית, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר חלב חינם דיאטה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 16 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון סופר ספוני של 91%. מתכונים דומים: פנזנלה ארטישוק ועגבניות, פנזנלה ארטישוק ועגבניות, ו פנזנלה ארטישוק.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
מניחים תבנית גריל על אש בינונית-גבוהה או מחממים גריל גז או פחם.
ציוד שתשתמש בו
מחבת גרילמחבת גריל
גרילגריל
3
מזלפים את לבבות הלחם והארטישוק בשמן זית ומתבלים במלח ופלפל. צולים את הלחם והארטישוק עד להזהבה בקצוות, בערך 6 דקות בסך הכל, הופכים כל 2 עד 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
לבבות ארטישוקלבבות ארטישוק
מלח ופלפלמלח ופלפל
ארטישוקארטישוק
שמן זיתשמן זית
לחםלחם
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
4
מוציאים את הלחם והארטישוק מהגריל ומעבירים לקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
ארטישוקארטישוק
לחםלחם
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
קערהקערה
5
מוסיפים לקערה את העגבניות, הזיתים והבזיליקום וזורקים לאיחוד. בקערה קטנה מערבבים יחד את שמן הזית, חומץ היין הלבן, 1/2 כפית מלח ו 1/2 כפית פלפל.
מרכיבים שתצטרך
חומץ יין לבןחומץ יין לבן
שמן זיתשמן זית
עגבנייהעגבנייה
זיתיםזיתים
פלפלפלפל
באזיל!באזיל!
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
6
מזלפים את הרוטב מעל הסלט. זורקים לשילוב ומגישים מייד.

יין מומלץ: קיאנטיname, ורדיקיו., Trebbiano

קיאנטי, ורדיצ ' יו וטרביאנו הם הבחירות המובילות שלי עבור פנזנלה. האיטלקים יודעים אוכל והם יודעים יין. טרביאנו ורדיצ ' יו הם יינות לבנים איטלקיים המשתלבים היטב עם דגים ובשר לבן, ואילו קיאנטי הוא אדום איטלקי נהדר למנות כבדות ונועזות יותר. סנטה מרגריטה קיאנטי קלאסיקו ריסרווה עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 27 דולר לבקבוק.
סנטה מרגריטה קיאנטי קלאסיקו ריסרבה
סנטה מרגריטה קיאנטי קלאסיקו ריסרבה
ניחוחות היין האדום המורכב הזה נעים בין דובדבנים ושזיפים לפרחי גלדיולוס וצור ארצי. הטעמים טאני, אלון בגיל הם בהירים ועגולים, עם גימור יבש, חם, ארצי. מומלץ לבשר על האש, כמו סטייק צ ' יאנינה פרוס, או עם משחק, כמו פסיון ממולא בכמהין. זה גם מעולה עם גבינה בוגרת.