קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות17
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

פנקייק כוסמת אוכמניות

פנקייק כוסמת אוכמניות
פנקייק כוסמת אוכמניות יכול להיות רק ארוחת הבוקר שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 466 קלוריות, 13 גרם חלבון, ו 13 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 22% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 4. 12 אנשים הכינו את המתכון הזה ויעשו אותו שוב. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. אם יש לכם סירופ מייפל אמיתי, קמח מאפה, אוכמניות ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר צמחוני דיאטה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 20 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כף טוב של 69%. נסו פנקייק כוסמת אוכמניות, פנקייק כוסמת אוכמניות, ו אוכמניות בננה כוסמת פנקייק (מתכונים דומים).

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
בקערה גדולה מקציפים יחד את הקמחים, אבקת האפייה, הסודה לשתיה והמלח. בקערה אחרת מקציפים יחד את חלב החמאה, החלב הלא שומן, הדבש, הביצים והשמן. מערבבים את החומרים הרטובים לחומרים היבשים, מערבבים מספיק רק כדי לשלב אותם. מערבבים 1 כוס פירות יער.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
חלב ללא שומןחלב ללא שומן
חלב-חמאהחלב-חמאה
פירות יערפירות יער
דבשדבש
ביצהביצה
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
3
מחממים מחבת טפלון גדולה או מחבת מעל להבה בינונית. מצקת את הבלילה על המחבת במידה של 1/4 כוס. הפוך את הפנקייק כשהוא חום זהוב בתחתית ובועות נוצרות מעל, בערך 1 1/2 דקות. מבשלים את הצד השני עד להזהבה, בערך 1 1/2 דקות.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
מצקתמצקת
4
מגישים עם עוד אוכמניות וסירופ המייפל.
מרכיבים שתצטרך
אוכמניותאוכמניות
סירופ מייפלסירופ מייפל